Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Liker det så godt, men er det et "hinder" at det er noe som heter båtmarina? Egentlig synes jeg ikke det gjør noe, hva synes dere? Finnes jo mange som heter noe som "tilsvarer" noe i RL; som f.eks; Sol, Bjørn, Lykke osv..
MikroMidas Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hmm....tror jeg hadde fått "båtbilder" i hodet med en gang jeg hørte det, men navnet er jo ganske søtt også. Man må kanskje venne seg litt til det på en måte (:
Mamma+2 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Vet om 2 voksne som heter det her jeg bor...har ikke tenkt på båtmarina en gang før du skreiv det....
VirreVirre Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg synes ikke det er noe fint selv, men det er vel fordi jeg forbinder det med ei.. Men smaken er jo som kjent som baken. Hvis du liker det synes jeg at du skal bruke det. Vi har brukt et navn som mange protesterte på, men så utrolig glad for at vi valgte det. Navnet skjemmer ingen :-) Synes ikke det forbindes med båtmarina i alle fall!
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 vel, jeg kjenner ei som heter det.. ho er blodharry, og tysen som fy... MEN, navnet er fint! Ville ikke brukt det selv, da jeg får disse assosiasjonene.... )
olla Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Jeg også forbinder det med ei som jeg absolutt ikke likte på skolen, derfor klarer jeg ikke si at det er veldig fint.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Syns ikke det er spesielt fint, og tenker flytebrygge når jeg hører det.
¤2barnsmamma¤ Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Liker ikke navnet,ikke Lykke,Bjørn,Sol heller.
askepotte Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Jeg syns det var kjempefint! Har aldri hørt det før- fikk ikke båt-assosiasjoner heller. Go for it!
Gjest Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 For meg er marina en båthavn og ikke et navn.
Joikaboll@ Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 Innrømmer at jeg tenker litt båt/brygge/vann, men i går, eller var det i dag så jeg bilde av ei nyfødt skjønn Marina i avisa, og det var sååååå søtt. Både jenta og navnet :-) Dib`s Kinemor & Cornelia har fått ei fin-fin Marina jente. Gratulerer til dem.
hit og dit Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 Blir for sterke båtassosiasjoner for min del.
Mom2Two Skrevet 7. august 2008 #18 Skrevet 7. august 2008 Jeg aner ikke hvorfor, og skyt meg gjerne, men jeg fikk assosiasjoner til øst-europeiske prostituerte... Liker det ikke.
lille_Harepus Skrevet 7. august 2008 #19 Skrevet 7. august 2008 moren til X kjæresten min het Marina. Tenkte aldri på båtmarina el lignende før du sa det. Syntes det er fint navn, som er skjeldent men alikevell ikke for spesielt om du skjønner hva jeg mener. Jeg liker det jeg
Gjest Skrevet 7. august 2008 #21 Skrevet 7. august 2008 Tror dette er et navn man enten liker eller ikke liker ) Takker for svar så langt.. Synes det er helt nydelig, men litt usikker angående dette med båtmarina..
fanta Skrevet 7. august 2008 #23 Skrevet 7. august 2008 Ikke min stil, og forbinder det med båthavn. Får hun en bror kan jo han hete Kai...? Sorry, kunne ikke dy meg. PS. Du må velge et navn du/dere liker godt selv. "Alle" kommer til å mene noe uansett hvilket navn dere foreslår, men det beste er å ikke bry seg noe særlig om hva andre mener.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. august 2008 #24 Skrevet 7. august 2008 Liker det veldig godt jeg da, hehehe:)))))) Joika; så søt du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå