Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 har alltid lurt på hvorfor jeg får så lyst på sex, med andre enn samboern. Selv før hun ble gravid og begynte å bli stor, og etterpå synes jeg ikke det er så interessant lengre. Er jeg lei av det samme? Jeg er veldig glad i samboern, og vil ikke at hun skal ha det kjipt, er desperat på tanken hvis hun har det vondt osv. Vi har en liten sønn, og jeg føler vi har sterke bånd, enda sterkere etter han kom. Jeg har lyst, men på andre. Men jeg får meg ikke til å være utro, det er ikke i min gate å legge meg etter noen andre for en natt, jeg må innvolvere meg før jeg klarer å ta slike skritt, og så lenge jeg er sambo er det ikke aktuelt. Å kjøpe sex er ikke aktuelt, det blir for kjedelig og kjipt samt moralsk dilemma synes jeg. er det noe gærent med meg eller? siden sambo ikke tenner meg lengre? tanker og meninger settes pris på
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hmm.. er ikke lett bestandig.. Veit at svangerskapet har innvirkning på begge parter.. Mange kvinner mister lysten på mannen, men har veldiglyst på sex med ei annen dame i stede.. For de fleste så går det over etter svangeskapet.. det samme gjelder for menn. Kansje det hjelper hvis dere snakker om det og evt kansje "spriter" opp sexlivet med noen vibrerende leker eller sexfantasier.. (kansje sånn erotisk kortspill).. fungere i hvertfall her i heimen... Lykke til uansett
Papageno Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Jeg vinglet også litt en stund, men det gikk over. Hun forstod at det måtte mer spenning og "interaktivitet" til, og viola!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå