Going strong Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei jenter! Jeg er en prøver. Har gått to uker over tiden,men tør ikke å ta fler tester. Jeg tok test to dager etter ventet mens men var negativ. Hørte av ei venninne at henne gjorde det samme og testet ikke positiv etter det hadde gått to uker etter ventet mens.Men nå tør jeg ikke ta test,venter på symptomer.Har en fra før og symptomene på gravid kom fort når jeg ventet han.Nå er "bare" mens uteblitt,litt kvalme(ikke ille) og samboeren min sier han kan kjenne en liten kul oppi der når vi har sex(noe han husker han gjorde når jeg gikk med første mann)Jeg får så forhåpninger,men tør ikke siden den første testen viste negativt.Så spørsmålet er : Har noen her inne vært borti det samme?At testen viser først negativt også etter noen ekstra dager viser den positiv? (hvorfor er det sånn,trodde testen viste positivt den første dagen man venter mens?) Jeg vil,jeg vil,jeg vil:)
Vintersol Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hei Har ikke erfaringer med dette selv, men har vært på BIM lenge nok til å se at flere opplever å være gravid selv om testen er negativ. Tror det kommer av at produksjonen av graviditetshormonet HCG er ulikt fra person til person. For noen kommer ikke nivået høyt nok opp til å slå ut på tester før det har gått noen dager etter IKM. Syns du skal koste på deg en test til. LYKKE TIL!
Going strong Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 takk for svar. Er vel sånn at man sammenligner med siste svangerskap.(Selv om jeg ikke skal det,hehe). Sist så var det symptomer med en gang og streken på testen kom fort.Men syklusen kan jo ha forandret seg siden sist;) Jeg vil kjempe gjerne ta test,men vi får se når jeg tør å "manne" meg opp til det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå