Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Var inne på en rar tråd der folk hadde mye rare meninger....Så dukket denne opp: "Om enn ufrivillig fra din side, så er dere gift, og skylder hverandre sex begge to." Har jeg virkelig gått glipp av noe? Kan man bruke "gifte kortet" om samboer ikke vil ha sex? Da skal jeg iallefall aldri gifte meg!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg ser hvertfall ikke på sex som noe pliktløp. Jeg har ikke sex med gubben hvis jeg ikke har lyst, selv om vi er gift eller ikke. Pokker heller!!
Bare™ Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Ja, når du gifter deg så gir du avkall på din egen integritet. Da er det bare å underkaste seg.. Blæh.. Ikke sånn det funker her i huset. Men mange av svarene i den tråden kunne minne litt om dominas og underkastelse seksuellt. Og det er IKKE det samme? Rollespill er da frivillig, og har også egne koder for "stopp".... Har da hørt om å bli voldtatt av egen partner? Ifølge den norske straffelovens § 192 blir voldtekt definert slik: -det å skaffe seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd -det å ha seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen -det å ved vold eller ved truende atferd få noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv.
LinnisR83 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Neheeei JAPP. Så fort ringene er på, får man en løpestreng mellom kjøkkenet og dobbeltsenga. Din plikt da er å lage mat, og ligge på rygg. Helst begge deler på en gang! Den tråden du har funnet denne kvalmende uttalelsen her på, er jo et sammensurium av meninger som egentlig er litt på kanten, men dem om det. Er ingen plikt å ha sex med din partner. Gift eller ugift...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ingen har plikt til å sex med noen som helst uten at de vil selv! Om de er gift eller ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå