Gå til innhold

litt vanskelig ang hunden til broren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma skal passe ungene mine, og hjemme hos henne er broren min med hunden sin. Hunden er snill den, men jeg er usikker på rasen(husky). Jeg vil si til mamma at hunden må være ute når ungene er der. Men hun er så følsom på alt som har med broren min, av forskjellige årsaker. Så jeg er redd hun vil si at: hvis ikke hunden kan være inne, så vil hun ikke passe ungene mine. Jeg er så redd 1 åringen min skal gjøre han noe, slik at hunden blir sint. Ikke har de særlig oppdragelse på den heller, så han gjør stort sett som han vil. Uff, hvordan skal jeg si på en fin måte at jeg er redd for guttene mine når de er sammen med hunden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke din mamma passe barna hjemme hos dere?

Skrevet

Nå aner jeg jo ikke hvilke forhold du har til mora og broren din- men jeg ville diskutert det her. Når barna er så små så er de jo ikke beregnlige i forhold til dyr....og dersom hunden ikke er vant til barn heller, så er det iallefall en meget dårlig kombinasjon.

Jeg ville nok tatt opp det her ja!

Skrevet

Det er jo bare å si det rett ut det!

Mamma, jeg er veldig engstelig for at 1 åringen skal komme borti hunden, kan du passe ekstra godt på når de er i samme rom? Dersom hun ikke forstår det, så legg hele "skylden" på ungen, at han/hun ikke vet at hunden kan bite, og at den hunden ikke er vant til barn. Og at du helst hadde sett at hunden var ute når barna var inne, men at du selvfølgelig IKKE kan forlange det.

Skrevet

hufsla: det er akkurat slik jeg har tenkt å si det. Mamma og broren min har et veldig spesielt forhold, hun tåler ikke at vi andre søskenene "kritiserer" han...

Skrevet

nå er de vel ikke broren din du kritiserer. Du er vel heller redd of at barna skal være uvørne slik at hunden skal gjøre de noe?

Selv mener jeg bestemt at små barn og hunder ikke har noe i samme rom å gjøre med mindre de kjenner hunde. Barna kan fort terge på seg hunden uten at de mener det.

Skrevet

Nei, jeg gjør jo ikke det. Men mamma behandler jo den hunden som mer dyrebar enn barnebarna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...