MissUnderCover Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Sarah er alene i barnehagen for første gang, og skal være der helt til to!!!! Hun skal jo sove og da, og bruker på og sove i ca to timer, men jeg synes det er så grusomt! Jeg vet jenta har det bra altså, det er JEG som har det ille. Savner henne alt. Hun gråt ikke da jeg sa hadet, men gråt da jeg gikk. Jeg vet det ikke varte lenge, for jeg gikk inn i gangen med vogna, og da var det stille., Var der på tirsdag første gang, fri i går og jeg var der en time med henne i dag før jeg reiste. Hun leker fint og koser seg, emn JEG SAVNER HENNE OG VIL HA HENNE HER!!!!!!!!!!
olla Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Vet det kan føles sårt, men som du selv sier: hun har det bra, og du må tenke på henne, at hun får lekt med mange barn, blir tatt vare på av de voksne, og er mer glad og fornøyd når hun er med deg!! Prøv å tenke positivt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 *wrææl* Jeg vet åssen du har det! Reiste for en time siden fra min lille skjønne som gråt sine tapre tårer da mamma sa hun skulle gå! Jeg sendte mld ca 45min etterpå og spurte åssen det gikk. Da var han i full gtang med å leke med tog og det som var. Men likevel får jo så dårlig samvittighet av å reise når han var trist!!" ( Men, han har det bra. Han leker og koser seg. Akkurat som dattera di! ;o) Det er bare vi mammaene som er avhengige av barna våre!!! ;o) Klem fra
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Sarah er et kjempefint navn, det heter jenta mi også Her har jeg gått i fra gutten min på 2,5 år for første gang, andre dagen hans i barnehage. Så jeg vet hvordan du har det. Litt lettere er det nok for meg, siden han er så stor, og han ikke skal sove der, men det er litt skummelt allikevel. Trøsten er at de kommer til å storkose seg der!!!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ååå, jeg gruer meg sånn til dette. Snuppa har jo ikke begynt i bhg enda men jeg gruer meg litt. Blir nok fryktelig vanskelig å gå fra henne når hun gråter. Kommer sikkert til å gråte selv. Vet jeg ikke må vise henne at jeg er utrygg. Skal nok klare å holde meg men ser for meg det blir veeeldig tungt. Men det går jo over ganske fort da. Er vel bare med det samme vi går at de gråter litt.. Men huff, kjenner jeg gruer meg litt ja. Men det skal nok gå fint. De har det så gøy i bhg, må tenke på hva som er best for dem!
MissUnderCover Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 Liten oppdatering til dere snille damer som trøstet.... De ringte fra barnehagen rett etter jeg la inn innlegget, og lurte på om jeg kunne komme, vesla ville visst ikke roe seg, så jeg kjørte opp og når jeg kiket inn satt hun og lekte så fint, så jeg fikk beskjed om å sitte litt inne på "fellesrommet" så hun ikke så meg, og se det an.. Men etter en liten stund begynnte hun å skrike, men da var jeg der.. puh... så jeg gikk inn, og da var det greit, så jeg ble der til hun skulle sove. Ei som jobber der som la henne, det gikk faktisk ganske greit, men jeg var jo i nærheten og hun hørte meg hele tiden... jeg holder jo aldri kjeft.. hihi men så reiste jeg når hun sovnet, så de skulle ringe når hun våknet:) Så da får vi se hvordan vi gjør det i morra, mest sannsynlig kommer jeg til å late som jeg går, og bare sitte inne på det andre rommet og vente og se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå