baby ventes 11 mars :) Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 hvordan er formen deres? jeg er stup trøtt hele dagen og blir fort irritabel:) he he.ømme pupper og litt halsbrann, skal ellers ikke klage for jeg jeg er ikke kvalm, og er heldig der for jeg hørte at hele 90% sliter med kvalme!! skal til ul den 25 aug, det er vel for tidlig og ta utvendig ul da? er jo bare litt over 3 mnd da.
Madelene Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Heisann! Jeg er 9+4 i dag. formen er bra. vi er heldige - jeg har ikke vært plaga med kvalme! ømme bryst, trøtt, litt "moody".... samme som deg:-) er det din første?
Nøsste Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Heisann,jeg er akkurat 10 i dag. Formen har vært ganske bra,noe kvalm men ikke oppkast,og ømme pupper. Denne uken har jeg hatt ganske press nederst i midten av magen. Så jeg har vært sykemldt i 4 dager. Men nå har det blitt noe bedre. Har noen av dere hatt det presse. Legen fant ikke ut noe,hva det kunne vær. Noen sier det kan vær livmorbåndet som strekker seg!
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jeg er 9+1 i dag. Formen er vel som forventa; trøtt, kvalm, ømme pupper og griner for ingenting. Har mye strekk-smerter i magen. Hadde også en kraftig blødning da jeg var 7+5, og det så ut på UL som om det hadde vært 2 der. Nå er det bare den ene igjen. Heldigvis har matlysten begynt å komme tilbake så nå kommer jeg nok til å ese ut Tror du kan ta utvendig UL når du er over 3 måneder forresten.
ella80 Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg er 8+6. Formen er bra, veldig trøtt og humøret varierer ltt.. Men har nesten hatt følelse av å ikke være gravid, pga at jeg forventa en masse symptomer med kvalme ol. Har vært en del syk i begynnelsen, lå på sykehus m overstimulering i nesten 3 uker. Så føler meg virkelig frisk nå Har vært på 2 UL allerede, sist for 2 dager siden. Et lite knøtt som rørte litt på seg og hjerte slo:) Helt uvirkelig... snufs.. Gratulerer alle sammen, vi klarte d;)
Lilly-juli Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 hei jeg er oxo 8+6.Kvalme som kommer og går. Tøtt, føler meg helt utslitt til tider. Var på UL på tirsdag og så den lilles hjerte som slo. Deilig følelse:)
Jehn Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Heisann. Jeg er 12 uker i morra..(jippi) har vært i fin form. Litt trøtt, og halsbrann. Tok ul nr. 2 for noen dager siden og da var det best og ta utvendig.. Gratulerer alle sammen..
74skytte Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Jeg er 8+2. Har vært i fin form. Den siste uka har jeg vært litt kvalm hvis jeg ikke har spist regelmessig og er sulten. Har hatt ømme pupper, men det begynner å bli bedre. Jeg vil jo egentlig ha litt ømme pupper og være kvalm, for da har jeg troa på at det er noe der. Hverken jeg eller mannen min tror på det ennå. Vi snakker om at hvis vi er gravide, så..... Skal på ul om 12 dager. Gruer og gleder oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå