Gå til innhold

Jippi! Da har jeg blitt tante igjen:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboers søster fikk nr tre i går kveld. Lille prinsessen kom til verden halvannet døgn etter at vannet gikk. Mammaen gikk med smårier fra kvelden før, og kl halv åtte fikk vi melding fra henne om at hun hadde 4 cm åpning og rier, men at det var 12-15 min mellom dem...20.03 var babyen født! Hun var 3400g og 50cm - gleder meg til å se henne:o) Lille Millaen min har fått en kusine som er ca ett år yngre, det blir jo kjempekjekt for dem:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Sååå kjekt når søskenbarna har det gøy med hverandre!!

Skrevet

Grattis som tante!! :) Her går jeg og venter på at søs skal føde, slik at minstejenta mi får seg en lekekamerat (blir 6 mnd mellom de) =)

Skrevet

He, he - er så kult det bildet der:o) Har stemt før, men stemte igjen nå;o) Lykke til:o)

Skrevet

Så gøy! Er helt supert når de får såpass tette søskenbarn. Min eldste og samboers søsters nest yngste har ett år mellom også, og de leker SÅ fint sammen:o)

Skrevet

Ja, det er helt topp!! Barna mine har bare et søskenbarn fra før, en fetter på 10 år.. Han syns ikke alltid det er like kult å være med gutten min som er 2år+8 mnd.... SÅ da er det kjekt at den andre søsteren min fikk fingeren ut, og satte i gang med produksjonen.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...