Banshee Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Koselige kallenavn for stefar og et ekstra sett "besteforeldre"?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 til ungen, liksom? Her hos oss er alle sammen bestefar og bestemor, "ekte" eller ikke. Stefar= bonuspappa, ekstrapappa?
Banshee Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 For jenta å kalle han og de ja. bonuspappa blir mer slikt jeg kan kalle han syns jeg. er på jakt etter et kallenavn som er kjærligt og henviser til hans rolle i hennes liv. Hun er 21 mnder og han har vært i livet hennes siden hun var ca 9 mnder. Så hun ser nok på han som en pappa, hun ser ikke faren så mye.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Mine "stefedre" har bare hett navnet sitt, samme med stebesteforeldre ;o) Men hører andre gir tilnavn som er litt "avarter" av mormor/farmor osv... Feks mosse, nenne, mimmi, nestbeste (neida, hehe), faffa, besse osv...
Gjest Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 hvis de "ekte" besteforeldrene "heter" farmor osv kan jo reservene være bestemor osv, siden det ikke sier noe om slektskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå