Oo Miss Sophie oO Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har begynt å tempe hver morgen når jeg våkner. Men redd det første resultatet ikke skal være helt korrekt så måler gjerne tre ganger etter hverandre...og får tre forskjellige målinger... Er det den første målingen man skal gå for? Tror jeg gjør meg selv mer forvirret enn jeg trenger her. :/ Har forresten brukt termometer med både én og to desimaler. Gått over til sistnevnte nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå