*smula* Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 I dag er lillegutt i barnehagen, så jeg skal benytte dagen til å få gjort litt småting i huset. 2 klesvasker, vaske badet, rydde på soverommet (vi har nettopp flyttet og det står fortsatt mange pappesker som skal inn i skapet), tørke litt støv i stua. Noen som har husarbeidsplaner i dag?
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg er ferdig =) begynte 7:30 og holdt å til 8:30 ca, og fikk gjort masse=) støvsugingen får vi ta i morgen, jeg skal på senvakt i dag og vi må være to når vi støvsuger siden småen er hysterisk redd for den skumle maskinen...=P
Poteto Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 eg skulle gjort en del. men både sambo å baby er syk i dag. men fikk ryddet masse i går, så manglet bare å støvsuge.. kansje legge sammen kler i dag, men liker ikke det uten å ha støvsugt først. så blir vell kansje bare en sløvedag..
Banshee Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jeg har alltid husarbeidsplaner!! *ler* - vaske kjøkkenbenk - "ommøblere" noen kjøkkenskuffer - noe klesvask - stryke noen ekstra navnelapper, tok det meste igår kveld. - beise ørlite grann, siste rest på 3 små lister, bare det holder seg opplett. Så får vi se ellers om jeg finner på mer. Det meste er egentlig tatt fra før )
winneboo Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg skal bare ut et ærend å etter det har jeg endel å gjøre Rask rydding i alle rom(er ikke så veldig rotete heldigvis bare småting) Så vaske gulvene i alle rom(5 rom tilsammen..blæææ) Vaske badet, fikse den tette dusjen.. Vaske verandaen..boooring
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Så flinke dere er, jeg skal kose meg hos frisøren! Skal også sette på en vaskemaskin hver gang jeg skal tisse som vanlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå