olla Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Vel: barn på 3 og 5 år som går i barnehage. Går i vikariat som går ut sept neste år(men det er ca90 % sjangs for at jeg får videre, er i barnehage, de trenger jo folk der...) Neste år skal også eldste på skolen. Vi lurer på om det er mest gunstig å få nestemann(og siste, tror vi). Om det er greit å prøve nå, slik at h*n kommer til neste sommer, eller prøve etter neste sommer, slik at h^n kommer sommeren etter.... Nå er det vi som kjenner situasjonen vår, men kom med argumenter, vi trenger å se det fra flere sider.
Minnie Mom Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg tror det hadde vært fint å være hjemme i permisjon mens eldste går i 1. klasse. Følging og henting, samt trygt og godt å være hjemme med mamma etter skolen. Så kan h*n begynne på SFO i 2. klasse.
olla Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Ja, det er sant det, men det er kun 200 meter til skolen, og der kjører det ikke biler, så vi er heldige slik!!
Poteto Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 må vell være å få ungen til sommeren kjekt for en 1.klassing å slippe SFO..
olla Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Ja, har egentlig tenkt at det ville passet best, men så er jeg så innmari kvalm i mange mnd, at det ikke frister.....men på den andre siden: vil "bli ferdig med" småbarn også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå