Gå til innhold

Hva ville du valgt?? (ang graviditet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel: barn på 3 og 5 år som går i barnehage. Går i vikariat som går ut sept neste år(men det er ca90 % sjangs for at jeg får videre, er i barnehage, de trenger jo folk der...) Neste år skal også eldste på skolen.

Vi lurer på om det er mest gunstig å få nestemann(og siste, tror vi). Om det er greit å prøve nå, slik at h*n kommer til neste sommer, eller prøve etter neste sommer, slik at h^n kommer sommeren etter....

Nå er det vi som kjenner situasjonen vår, men kom med argumenter, vi trenger å se det fra flere sider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det hadde vært fint å være hjemme i permisjon mens eldste går i 1. klasse. Følging og henting, samt trygt og godt å være hjemme med mamma etter skolen. Så kan h*n begynne på SFO i 2. klasse.

Skrevet

Ja, det er sant det, men det er kun 200 meter til skolen, og der kjører det ikke biler, så vi er heldige slik!!

Skrevet

må vell være å få ungen til sommeren :) kjekt for en 1.klassing å slippe SFO..

Skrevet

Ja, har egentlig tenkt at det ville passet best, men så er jeg så innmari kvalm i mange mnd, at det ikke frister.....men på den andre siden: vil "bli ferdig med" småbarn også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...