Zupermam Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 da jr starta i barnehagen i fjor, hadde jeg på ham regnsokker, fordi han ennå ikke gikk og hadde sko, når han satt ut i sandkassa. Men hvor var det jeg kjøpte de?? Noen som vet av en nettbutikk som har slike? Merket var Abeko.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Var inne og så på www.abeko.se nå, der hadde de regnsokker. Men det stod "Onesize", så da lurer jeg på om det passer til en på 1 år..? Skulle jo tro det...
Zupermam Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 de var veldig fine og praktiske, barnehagen var imponert. Passet fint til jr som da var 11 mnd, hadde ullsokker inni. Men var det nettbutikk du fant da?
Mamsen og lillegutt Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 De har sånne på cubus. en venninne av meg kjøpte ihvertfall der....
Gjest Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg bestilte de på www.tinyzone.dk nå :-) Gleder meg til å få de!
Zupermam Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 finner de ikk der, jeg. litt treg i dag, hva lå de under?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå