Gjest dagdrømmer Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Noen som har peiling? Mini (7 mnd) tok vaksine på mandag, hadde feber i to dager, og nå er han kald? Var på legevakta i går iom en hjertefeil, men de sjekket grundig og fant ingen ting galt. Han virker frisk og rask så jeg stresser ikke mer med det, men lurer nå litt. Han ligger jo en halv grad under normalen sin...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Vet ikke hva det kan antyde... men jeg vet at mange ligger under hva som regnes som normal tempereatur hele tiden.. Jeg ligger feks konstant nesten på under 36 grader.. Som regel så ligger jeg på ca 35.5 når jeg måler når jeg er frisk... Har man konstant lav temperatur så er det også vanlig og kunne ha lavt blodtrykk... Men alt er nok bra iforhold til det siden legen har sjekket.. Jeg ville ikke sett på det som unromalt om han lå på 36.5 grader.. =)
Gjest dagdrømmer Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Oj, det var jo ganske lavt... Ja, jeg er ikke bekymret, for legen tok ekg og ultralyd av hjertet, og alt så fint ut. Men hans normaltemperatur er på 37,4, og i morges var den på 36,7. Når jeg la ham til dupp nå så kjentes han varmere ut i kroppen, så det går seg nok til=) Man blir jo litt usikker når noe plutselig er litt annerledes. Takk for svar=)
alleminesmå Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Hei! Noen ganger reagerer vi me å bli kaldere istedenfor å bli varmere ved sykdom og påkjenninger. Husker at dattera mi pgså var slik en gang. Og jeg ble helt tullrusk. Men legen sa at det var helt normalt. Så lenge ungenv hadde bra almenntilstand så var det greit. Siste dag: https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg ville nok ringt hvis han hadde fått under 35,5.... Både jeg og sønnen min har kroppstemperatur på 36,3 ;o)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Ja jeg føler meg seriøst syk når jeg har temperatur på 37 grader... Når jeg hadde dobbel bihulebetennelse nå og fikk en hestekur penicilin så hadde jeg 37.5 i "feber"... Da var jeg veldig dårlig faktisk...
Gjest dagdrømmer Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Så det er ikke helt uvanlig å reagere sånn? Godt å vite=) He he, kjenner en som har normaltemp på 38 grader, om han blir innlagt sliter han med å slippe ut igjen, fordi de er overbeviste om at han har feber;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå