mor07 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Får ikke sove ordentlig. Sliter med halsbrann som ikke gir seg. I tillegg har jeg så mye vondt i kroppen at jeg ikke finner noe god sovestilling. Kjenner at kroppen min trenger mer søvn, men det er neimen ikke lett. Har to dager til termin nå, så håper virkelig at baby har tenkt seg ut snart.
C@milla *EMIL* Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg som har sovet så godt, har bare hatt 2 timer blund i natt.. håper ikke det fortsetter slik, har fremdeles 17 dager til termin jeg.. men er virkelig lys våken nå.. Kjedelig med den halsbrannen da, finner du ikke noe som virker mot den?
mor07 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg har prøvd det meste mot halsbrannen, men den gir seg ikke. Skal til jordmor i dag, spent på om hun sjekker om ting nærmer seg. Gleder meg til å få tilbake kroppen min nå
C@milla *EMIL* Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Ja er igrunnen veldig spennende slikt;o) Krysser fingrene for modning og åpning og det som er.. hehe.. lykke til idag da.
lillegulletvårt=) Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 så du hadde prøvd mye mot hals brann ...men for meg funket øl (uten alkohol ) =)) sover dårlig selv ...er i uke 32 jeg da...og har leeeeeeeeeeenge igjen =((((
Makko med to små gutter Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Veit hva du snakker om, har det akuratt på samme måte selv. ALT er vondt, tårene bare renner fordi jeg er så sliten, i tillegg har jeg begynt å brekke meg igjen :-( -De siste nettene har jeg heldigvis greid å sove ok, selvom det blir litt lite. -Men halsbrannen har jeg fått "kontroll på". Alle mulige rare midler ser ut til å ha null effekt (bortsett fra at de smaker forferdelig eller setter seg i tenna ol.) Men hvis jeg spiser middag i 5-6tida, og etter det er det inntakstopp, helt. Ikke en pastill engang, kun vann. Når jeg har vært flink til det har jeg kunne lagt meg uten halsbrann hver kveld :-) Våkner riktignok tidlig og er skrubbsulten da, men det overlever jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå