C@milla *EMIL* Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg var trett og la meg i 12 tida i går, leste til kl var 01 og sovna da. Våkna lys våken kl 3.. har vårt heeelt våken etterpå og ikke blunda i hele tatt. Bare til å stå opp da ja. Tror kanskje jeg er litt spent, at det er mange tanker i hodet. Hadde menssmerter i går, og da jeg gikk og skulle handle fikk jeg disse vanvittige stikkningene nedentil.. Gikk som ei vralte. Det gikk over etter 10 minutter, men jeg har ikke hatt det tidligere, så er nok tydelig at hodet holder på å feste seg. Hadde også tenkt på dette med om magen da ville synke, og syntes tydelig at livmora lå mye lavere da jeg la meg.. kjente det når kynnerne kom, fikk jo hele hånda mellom ribbeina og livmora.. rart å kjenne. Hm.. var masse tanker dette:o) Men fikk tatt røntgen av bekkenet i går, og er spent på om det er stort og godt.. noen som har noe annet på hjertet?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Heisann.. Har ikke kommet fullt like langt som deg, er 36+1 i dag og har fått mye kynnere. Har også fått veldig veldig vondt i livmoren til tider, og mye ilinger nedover lysken, lårene... verker i underlivet og det er vondt uansett hvordan jeg ligger i senga, hoftene tåler ikke mer og jeg er rimelig rådløs. Sovnet i 02.30 tiden og våknet igjen kl 05, siden har jeg flyttet meg fra side til side så langt det har latt seg gjøre. Føler omtrent at det er tett før det startet her, men det kan det ikke gjøre, er 31 dager til termin men kun 19 til keisersnitt ca... Og den kan ikke starte før tiden, den gjorde det forrige gang da men ikke så tidelig.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 hehe du hadde den samme natta som jeg hadde her i forgårs..sov bedre i natt heldigvis,å kjenner meg litt piggere i dag..å godt er d,trenger energien til ungene men ingen tegn t murringer i dag eller i natt..sukk..men men.. de kommer nok*
C@milla *EMIL* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Redorkide: ;o) ja jeg tenkte på deg!! håper jeg får litt søvn nå, må snart legge meg, skal bare spise middag.. trenger en liten john blund.. Har hatt murringer i hele går, og idag har jeg fått noen vonde... var nå på besøk likevel idag.. helt i halvsvima.. mye selskap i meg ja... ) Men fortalte nå at jeg fikk disse vonde menssmertene, som om første dag i mens og vil egentlig bare ta smertestillende og vente til de går over, for det gjør de.. da fikk jeg som svar at: ja rier kommer og går de.. funny bunny sier nå jeg:o) nå har jeg litt "magevondt" kjenner jeg, som om jeg har knip.. hm.. går nok over det også skal du se ;o) hihi
Gjest Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hei C@milla! Ser vi er så og si like langt på vei ) Jeg fikk heller ikke sove i natt. Har aldri hatt problemer med det før, men i natt lå jeg våken time etter time. Hentet til slutt en bok og lå og leste til øynene klappet sammen (til slutt!). Jeg får også slike smerter nedentil, men jeg inbiller meg at det er lillegutt som bokser meg i blæra eller noe lignende. Skikkelig vondt er det i alle fall, og jeg får problemer med å stå oppreist. Litt flaut når man er på handletur... hehe (og det er selvfølgelig spesielt da det skjer!). Ellers er jeg, som sikkert alle som er like langt som oss, klar som et EGG til å føde!! )
C@milla *EMIL* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 Ja jeg var da selvfølgelig på handletur igår og fikk dette jeg også.. så for meg lillemann med draculatenner som tygde seg godt inn..hihi..*ikke fint bilde*. Leste ut boka mi i 3-4 tida jeg, og prøvde å sove igjen.. ikke nubbesjans, så da stod jeg opp i 5 tida for å skrive ferdig dette ønskebrevet mitt.. er kommet godt igang med det vertfall, så noe som går på frem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå