vannmann84 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg er i uke 37+ 3 nå og har vondt som f... i ryggen på venstre siden. Har hatt bekkenløsning i symfysen en god stund nå, og klarer fint å leve med det. Men denne ryggsmerten er så intens at jeg ikke får sove... Ingen ligge/ sitte / gå stillinger gjør det hverken bedre eller værre... Denne smerten sitten et godt stykke ovenfor bekkenet, mer der midja mi en gang var. Har hatt litt ubehag dær i noen dager nå, men nå er d bare helt jævlig. D føles ikke ut som om d er noe fødselsrelatert heller (er førstegangs), så ser meget mørkt på å gå slik framover... Hva ville du ha gjort?
C@milla *EMIL* Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har da ingen erfaringer med hverken bl eller slike smerter, men hadde nok tutla meg til legen for å fått vite hva det var for noe..Om ikke han har noen svar, så hadde jeg tatt en telefon og hørt på føden, om de kanskje kunne komme på noen årsaker.. Men legen i første omgang høres jo bra ut... kan kanskje være noe helt vanlig også som du sier,da vil jo fastlegen kunne svare deg så godt som noen.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 kan d være isjasnerven i klem? d har jeg fått nå i d siste..er 37 uker..helt jæ..når d står på..men nå vet jeg jo ikke om d er dette du har da..men ring legen hvis du er usikker..eller ta deg en paracet så ryggen får slappet av..
ane29 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 jeg hadde sinnsyke smerter i høyre side for ca 10 uker siden, og det viste seg å være utvida nyrebekken. det var så vondt at jeg bare lå og grein på sofaen til tider. + at det var kommet en bøy på urinveiledern og jeg hadde fått uvi. ligg for all del ikke hjemme og ha det vondt. dra til lege og få hjelp!!!
Ecco Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hadde smerter som du beskriver de to siste ukene av forrige svangerskap. Jeg ble så overrasket når de kom, hadde vært i superform frem til da. Lå på skrå i en saccosekk oppi sofaen i to uker. I etterkant har de funnet ut at det rett og slett var press på isjasnerven på grunn av belastning og en hevelse ved ryggraden. Jeg har plundret litt i etterkant, men ingenting har vært i nærheten av den smerten jeg opplevde da. Lykke til de siste ukene. Det kan jo ikke skade å oppsøke legen din om det. Kanskje en fysiotime kan hjelpe deg.
123ennah Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Kom deg til kiropraktor fortest mulig! Det er utrolig hva de kan hjelpe til med, enten det er svangerskapsrelatert eller ikke. Og er det nyrer eller annet som de ikke har noe med, så gir de beskjed om at det liggger utenfor deres område og holder seg unna. Er ikke sikkert det er nødvendig å "knekke" noe heller, kanskje det holder å trykke på noen triggerpunkter. Det er iallefall verd et forsøk fremfor å lide seg gjennom flere uker med smerter og lite søvn. Lykke til!
vannmann84 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2008 Hva gjør en kiropraktor i forhold til en fysioterapaut?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Jeg har de siste dagane hatt så vondt nederst i ryggen. Men merker at det også går frem i ene siden på magen der lille prinsessa mi ligger å sparker som en tulling. Men jeg får ikke til å ligge behagelig å det er sååå vondt å reise seg opp eller i de hele tatt bevege seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå