Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Tenk å våkne og stå opp helt frivillig før kl 05.00 om morgenen!! det er jo i alle høyeste gras IKKE meg, men her sitter jeg da;) Må være vanen av å bli vekket av unger i løpet av natta, men nå sover de, og det gjør ikke jeg. Hmmmm Andre som er tidlig oppe?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jammen måtte dette være tidlig ja, ingen DIB damer inne!!! Det er ikke "hverdagskost";) Tenk å måtte svare meg selv, hehe....desperat;)!
Musemor med tre søte små Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Dakkars, føler du deg ensom...
Gjest Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 jeg sto ikke opp frivillig..men sitter her fordi jeg skal på jobb og nå spiser jeg grovbrød med falukorv også har jeg en med banan på...hihi og....PEPSIMAX! Samboeren min gir opp meg og frokost vaner...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jeg måtte opp 05.00 selv... Men det var laaaaangt ifra frivillig.. Mini er blitt et veldig A menneske helt ut av det blå.. Det må han legge av seg altså..
Mamma til 3E Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Dine frokostvaner høres nesten ut som mine, jeg har også pepsi max til frokost.... og til kveldsmaten :-)
Mammat4 Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Jeg sitter her med kaffekoppen, og nå er frokosten snart på bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå