nikita85 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har hatt det rolig og fint hver natt nå i flere uker. Beibien har sovet når jeg har sovet..Bare rørt seg litt. Er i uke 36 å nå har beibien holdt meg våken i 3 timer i natt!! Å d gjør såååå vooondt når den treffer p blæra å nede i bekkenet. Hode ligger nede så det er sikkert det den driver å rører på der nede. Å sparker skikkelig hissige spark ut mot sidene. Bare flaks at ribbeina enda er hele. Må ligge å presse handa mot å bare håpe at det går bra m ribbeina. Å rumpa blir dratt fra ene siden av magen til den andre, og mange ganger rett opp. Helt sykt hvor den har styrt nå i natt. Var så vondt at jeg bare måtte stå opp så jeg ikke kjenner det like godt... Er det bare et sunnhets tegn når den styrer på den måten? Det virker som den prøver å si at det er helt utrulig trangt å at den vil ut..Eller at noen plager den når den oppførere seg sånn her plutselig. Den holder enda på..Har holdt på nå i 3 og en halv time:O Å hva kan jeg gjøre for å roe den ned? ahhh!!!!
C@milla *EMIL* Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 uffda... har du prøvd å synge til den? ) virker hver gang hos meg!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Hehehe, måtte bare le av innlegget ditt!=D Virker nesten som om de klikker der inne av og til ja! Er bare i uke 32 jeg da, men noen ganger kjennes det litt ut som hun holde på å bryte seg ut, eller ikke finner noen komfortabel stilling, og blir litt sinna pga det! Men de er nå søte da! Hehe, driver og styrer for seg selv der inne! Lykke til med urokråka!=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå