Lullunutu Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Var også ute etter en slik, og begynte å lete, fant denne, vet ikke om det er rett liste, men kan gi deg mange ideer;-) Lykke til Stellebord Kommode Vogn vogndyne madrass til vogn sengetøy til vogndynen kurv madrass til kurven blonde til kurven rosa himmel til seng en god del kluter maaaangen smekker maaaaaaaaaaaaaasse masse klær har nok av bodyer og klær frem t gullet er 1 år ( masse nykjøpte gaver og masse kjekke arveklær=) bamser, rangle og lampe til rommet hennes:) 2 tisselaken frottelaken 5-6helsetepper 3 suuuupermyke babytepper 2 håndklær med hette masse gaskluter 3 par sko=p ( pynte pynte dille dalle=) lammeskinnspose Mangler: Seng+ alt tilbehør som madrass, overmadrass sengekant dyne sengtøy Sølvhjerte til pynt til vognen=) stelleveske bleiebøtte( koster jo ikke mer en 199 kr og kan jo være fantastisk å ha i enkelte tilfeller=) bilstol bleier, kremer, salver osv... babygym neglesaks til baby badetermometer babyCall Alt til amming: Flasker steriliseringsutstyr ammepute amme-bh amme-pumpe
birrisj05.02.09 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Man trenger ikke maaaaaaaasse masse klær. Selvfølgelig en god posjon av alt, og spesielt hvis babyen kommer til å gulpe mye. Men er begrensa hva man greier å bruke før de blir for store. Og man får sikkert myyye i gave også, spesielt jeg som har så stor slekt. Leste en plass at 6-7 bodyer er nok, så lenge man har vaskemaskin Og selvfølgelig i ull hvis det blir en vinterbaby, iallefall noen av dem.
Lullunutu Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Dytter denne opp jeg, husk at dette er en huskeliste!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Tror det meste er med her ja, men vil neppe trenge 5-6 helsetepper + 3 babytepper. Med mindre man skal kaste de etter bruk, hehe.
Lullunutu Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Dytter=)=) Husk at dette er en liste som skal gi deg ideer, antall av hver ting er ikke noe du skal følge, kjøp inn det du føler er mest riktig for deg=) Har selv kjøpt tre helsetepper feks, 5-6 helsetepper vil jeg nok ikke trenge, alle har jo vaskemaskin=)=) Ikke heng dere opp i antall, kjøp det du tror vil holde til deg og din baby;-)
birrisj05.02.09 Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Det er sånn babyteppe med hull i liksom..
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Dessuten så er ikke bleiebøttene så "fantastisk supre":) Har hatt en selv,å de lukter FORT å bleie refill posene er dyre i mine øyne=) Men hver sin smak:) Lykke til med shopping
Lullunutu Skrevet 10. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2008 Helseteppe er sånn med hull jah=) Synes bleiebøtte er smarte, godt brukt her!!! Hver sin smak!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå