Gå til innhold

Husj! Gruer meg til gyn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en uke skal jeg ha time hos gyn.. og merker jeg gruer meg ekstra mye allerede.. Etter den timen bestemmer vi oss for NÅR vi skal starte på prøving med nr 2. Sånn det ser ut nå så starter vi ganske raskt.. (Vil uansett startet prøvingen på nr 2 snart ;))

Grunnen til at jeg skal til gyn er pga langvarige blødninger mens jeg går på ppilla.. Har opptil 3 uker med blødninger, og 1 uke uten.. Altså stikk motsatt av hva det burde være. Jeg har hatt det slik siden jr. ble født, prøvd 3 forskjellige p-pille merker, men alle får kroppen min til å tippe.. Snakket med gyn i tlf, og han sier at han ikke liker dette her og ville at jeg skulle komme neste fredag. Ta nye celleprøver, blodprøver og innvendig ultralyd... Ett par av venninnene mine har celleforandringer, og har hatt det slik...

Ser for meg et "worst case senario", men må jo bare tenke positivt selv om det ikke er lett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE ta sorgene på forskudd, -det hjelper ingenting! Kjenner mange som får mens sykluser fra helvete pga p-piller uten at det feiler de noe.

Skrevet

Ikke sikkert det er noe annet enn en trassig kropp :P

Det er mange forandringer i kroppen etter at man har født barn. Kanskje dette er en av de?

Jeg fikk enorme menssmerter etter nr 3. Så ille at jeg ikke klarte å sitte ned på underlivet om du skjønner, og så ille at jeg ikke klarte annet enn å ligge bøyd på gulvet. Eneste jeg kunne sammenligne disse smertene med var faktisk rier.. Og de blir verre og verre for hver eneste mnd...

Var hos gyn nå for to og en halv uke siden, og de sa det var normalt :s

Lykke til, snuppa mi- you fix!! Du er en tøffing!

Skrevet

Jeg håper på at det er det ja... Vil ikke ha noe mer styr med detta nå altså! Hehe... Men når jeg ikke går på p-piller kommer mensen på klokka når den skal :s

Takk JAPP-1pp snuppa.. skulle bare vært ENDA en smule tøffere :s

(sykepleier som er redd for gyn.. Jaja.. )

Skrevet

Skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd. Men er ikke så lett nå gynekologen selv sier han er bekymret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...