Gå til innhold

Hva er lønna til spl. med 10 års ansiennitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 10 år neste mnd. Og er veldig spennt på hva lønna blir:)

Jobber på psyk.sykehus....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer jo ann på om du jobber statlig, kommunalt eller privat. forskjellige tariffoppgjør vettu;)

sånn rett fra hodet tror jeg det er ca 312.000kr i grunnlønn, men er ikke helt sikker.......

men sjekk her: http://www.sykepleierforbundet.no/category.php?categoryID=2170

men siden du nå rundet 10 år ansiennitet, kanskje du kan prøve å reforhandle lønnen din uansett og prøve å få mer enn minste satsen? NSF er veldig flinke til å komme med gode råd rundt slikt. skader jo ikke å prøve;)

Skrevet

Jeg jobber i staten. Har prøvd å se på sykepleieforbundets sider, men blir ikke noe klokere.

Gikk opp til 320 tusen i grunnlønn etter oppgjøret nå.

Det var en god idee å prøve å forhandle :) Vet du hvem man skal kontakte da?

Skrevet

10 års ansiennitet er på 345 000 i året etter lønnsoppgjøret i år.

Skrevet

Å ja :) Så bra:) Takk Turbotrollet!

Skrevet

Tror det er tillitsvalgt som tar seg av forhandlinga for deg...Men det varierer kanskje fra sted til sted. Du kan jo uansett spørre på arbeidsplassen. Ville absolutt prøvd å forhandle! Det lønner seg! Ring NSF og hør hvor mye det er fornuftig å forlange! Lykke til!

Heldige du som har 10 år! Jeg har bare 1! Ikke så mye å slå i bordet med:)

Skrevet

Skal sjekke ut dette ja:)

Årene går veldig fort "mamma til...". Pluttselig er du der også.

Skrevet

Husk at det er forskjell på om man jobber i kommunen eller staten når det gjelder beregning av ansinnitet!! Jobber man på sykehus får man godkjent all praksis fra privat virksomhet, uansett om man har jobbet som butikkmedarbeider eller vaskedame. I kommunehelsetjenesten er det kun helse-relatert ansinnitet som teller. Det er sjelden man får opplyst dette uten å undersøke selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...