monebj - 111008 <3 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Noen her som har eller har hatt piercing i brystvorten(e)? Har alltid hørt at dersom man har hatt det så må man stikke opp igjen hullet før man kan amme, men nå i det siste er det mange som sier at det er bare tull? Noen som har erfaring med dette? Frister lite å stikke enda et nytt hull gitt.. Jaja, jeg VEIT at jeg allerede har stukket hull der fra før, men det er tross alt mange år siden, så dumme kommentarer ang det kan spares
Chicka™ Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg hadde det.... Tok de ut når jeg var ca halvveis i svangerskapet... Har ikke gjort noenting siden! Ammet som bare det helt til han var over 1 år, og hadde ikke noe problemer med det...tvert i mot. Har noe som ligner på hull ennå, så vet ikke om jeg må ta det opp igjen når jeg skal ha på nytt, men det er jeg ganske sikker på jeg må ja.... Er nok grodd igjen inni der... Men får vente til nestemann er ferdig med amming også.. Og han kommer jo ikke før om 7 mnd:P
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg har også vært usikker på dette, for har hatt det! Men tok det ut en god stund før jeg ble gravid da. Så skulle ihvertfall tro det er grodd igjen nå, ser ihvertfall slik ut, selvom jeg ser hvor den har vært fortsatt...
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 jeg å tok den ut en god stund før jeg blei gravid... var utrolig vondt å amme i begynnelsen, på den siden jeg hadde hatt piercing... !! fy f.... !!!! sikkert pga arrvev å sånn...
NormaJean Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 jeg tok ut min for mange år siden. har produsert melk i mange uker allerede, ser ikke ut til å være noe problem. men det kommer melk ut på siden da;) hehe, der hvor det ene hullet har vært. selv om det er kanskje 7 år siden jeg tok den ut. men har du ikke tatt den ut allerede, så hadde jeg gjort det ganske snart, slik at det får sjangsen til å gro litt før du begynner å amme. men du kan jo kanskje ringe ett piercing studio og få råd fra en proff? de pleier å ha god peiling/erfaring med amming og piercing og slikt.
Popelko Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 jeg hadde det, tok ut for ca 1 år siden, og nå har jeg begynt å lekke råmelk,men kommer bare ut der det skal, ikke der det var hull, så da var det jo greit
Chicka™ Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Jeg å lekket råmelk liksom tidlig, fra uke 16.... Med en gang jeg tok de ut med andre ord!!! Jeg merket IKKE at det var noe vondere og amme pga at der har vært piercing.... Jeg hadde i begge da!
*Super*Mamman* Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Jeg hadde piercing i den ene brystvorta, men tok den ut da jeg ble gravid. Merket ingenting av det i forhold til ammingen,. Gikk helt knirkefritt:)
monebj - 111008 <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2008 Så bra å høre at det ikke har vært noen problemer! Har liksom ikke tenkt over dette noe særlig før nå egentlig Tok den ut for 2 år siden, så den skal nok ha grodd igjen, men mener det er mange som sier at piercinghullet gror igjen "inni" det andre hullet, slik at man må stikke en nål innover for å få åpnet for melk? Men om dere ikke har opplevd noe særlig problemer, regner jeg med at det skal gå greit. Ellers får jeg bare ta en tur til en piercer og høre hva han har å si Takk for svar, alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå