Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Noen som har tilbragt et døgn der? Spiste dere noe godt sted?
blirjegsnartmamma Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Fredrikshavn er ikke den danske havnebyen jeg ville valgt.. . Hvis du kan velge, reis heller til København - det er litt mer ordentlig by. Bortsett fra det, det er mange små kafeer osv i gågata.. Du kan ikke ungå den, det er der alle butikkene ligger i Fredrikshavn, så du må dit. Går ganske automatisk når du kommer av båten, hvis det er det du skal da
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 København er selvfølgelig et bedre sted, men prismessig er jo turen med båt til Fredrikshavn nesten gratis, så er det helst for å få seg en tur er ikke Fredrikshavn så dumt. Er flere butikker der og steder å spise. Båten jeg tok kom inn kl.07.. Det var alt for tidlig da butikkene ikke åpner før kl. 9-10. Forhør deg om det. Også er det veldig langt å gå i fra båt ned til byen (går i sånn tunnel) så om du har små bårn bør du ta med vogn God tur!! Et rolig lite sted, men koselig!!
Lillesnuppis Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Var på Scandic Hotel ( badeland) i Fredrikshavn for noen år siden :-) Hadde det kjempe fint. Bra rom og fint badeland. spiste på restauranten som hører til hotellet og ett sted like ved som jeg ikke husker navnet på. Der serverte dem alt innen kylling i alle former og fasonger :-) Fredrikshavn er den billigste byen i hele Danmark. Så shopping der er veldig bra :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Det badelandet har jeg vært i for mange år siden! Husker det som en veldig positiv opplevelse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå