Trulte76 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hvordan var det? Så et annet innelgg ang ullevål trur jeg det var. At det var kleskode og ikke lov å ha joggebukse?!? Hvordan er det i Ålesund? Og hvordan er det med å finne seg mat der? Er det faste tider eller når det passer seg selv? Jeg har kun pakket med meg joggebukser så håper jo det er greit. Er ikke så mye man får på seg rett etter en fødsel heller da. andre erfaringer dere har?
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ang kleskode er at man ikke skal ha på seg sykehusskjorte oppe i kantina. Det er fordi det er endel kreftpasienter der som skal slippe å føle de er på sykehuset hele tiden siden de bor der ganske ofte. men joggebukse kan du jo ha! Det er faste måltider i kantina. men du har et par timer på deg da. Maten var faktisk ikke så verst, og til frokost og kvelds så var det et bra utvalg av både brødskiver/knekkebrød og pålegg.
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Det er utrolig fint på hotellet, å du får den hjelpen du ønsker(dersom du ønsker noe som helst). Du kan også hente deg mat i kantina å ta med til rommet, eventuelt kan pappan hente mat til deg. Det er ikke lov å ha med baby opp i kantina. Barnepleierne passer barna når mor/far spiser. Der er eget vaktrom der du leverer ungen. Du kan også nytte deg av bernepleier på natta, dersom baby er urolig å du vil sove et par-tre timer i fred. Det var også kjempe deilig å kunne ha besøk når man vil!
Banshee Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Ååååh, jeg gleder meg sånn til det blir min tur neste gang opp og frem, jeg var blant de siste som fikk vanlig rom på sykehuset og vi var to på rommet. Ikke at det var så mye, men det var så vaaaarmt pga gulsottbehandlingen til den lille snuppa som hun "naboen" fikk. Så er det jo besøk, forskjellige søvnmønster osv osv. Sambo skal vær så god å få overnatte sammen med oss da ja!!
Trulte76 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 nå er det litt usikkert om jeg får lov å ligge der da MEn JM jeg har snakket med på sykehuset mente visst blodsukkeret til ungen er fint etter 3 målinger (dva etter 12 timer etter fødsel) så ser de ikke hvorfor jeg ikke kan få på hotell. Jeg har klaget over at jeg liker ikke dele rom, og er helt sliten når jeg kommer hjem, for det er så mye renning om natta med inn og ut av babyer og alarm klokker. Hun sa jeg skulle si dette når jeg har født. SÅ de får prøvd å få meg på hotell. Jeg drar heller hjem tidligere enn å ligge på barsel med 2 andre på rommet. Jeg får ikke hvilt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå