*Babyønske* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg har fått utskrevet pergo av min gu..... Dobbel dose.. Har prøvd 1kur for noen mnd siden.. fikk veldig mye bivirkninger.. Har el selv noen mnd men han mente dette kunne være lurt for å forsterke el.... Denne mnd har jeg lyst å prøve pergo igjen, men føler dobbel kur er litt mye... Tror dere det gjør noe om jeg deler opp kuren selv???Slik at den blir enkel?? Legen er på ferie... Håper på svar...
Suprise! Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Det eneste som skjer er at den ikke blir like effektiv. Hadde vært verre om du hadde dobblet den selv;) Jeg fikk dobbel kur da nr 1 ble unnfanget. Tok den 3 mnd etter hverandre.Tredje og siste kuren klarte vi å få til en spire:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå