Mamma`n til Markus =) Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Dere som lå over på hotell. Hvor og hvordan var det? Vi vil ha en skikkelig brudesuite med boblebad osv... Ikke bare et større hotellrom. Må vi til Oslo for finne noe sånt, eller?
♥2 små gull♥ Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Vi hadde festen og overnattet på samme hotell. Holmen Fjordhotell i Asker. De har egen brudesuite, litt flottere og større enn vanlig hotellrom, men ikke noe mer enn det. Ikke boblebad. Vet dessverre ikke om andre i området her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå