Taziah Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg skal fri til samboern, har funnet ut at hvis det skal skje må jeg gjøre noe... Helt greit for meg, men er helt tom for ideer. Har bestilt ringer...Vet at han vil, men er ikke den mest romantiske typen av seg. Har ikke lyst til å gå ned på kne, eller spørre direkte, vil være i nærheten, men trenger ikke. Skrive noe på en lappe sammen med ringene og gjemme kanskje?? Noen som har en lur ide? har veldig lyst til å gjøre noe spes som han aldri glemmer..
lille_Harepus Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg vet hva jeg skal gjøre! Men det blir jo ikke før desember. Lage en julekalender med 24 gaver til samboer min. Det skal være en "Minner" fra tiden da vi ble sammen og fram til idag. F.eks første filmen vi så på kino, ny pysjbukse (ødela h ans første kvelden jeg sov hos han), bilde av meg og småen han kan ha på kontoret osv. I den 24 gavepakken har jeg bestilt en sølv hjerte boks, men en sånn loveheart inni hvor det står "Marry me"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå