Heaven har født::) Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Før jeg hopper i dusjen og bosoa.... Gratulerer med lita GÅENDE prinsesse:)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 TUSEN TAKK snuppa;) Det var et stort øyeblikk for meg;) Kos deg i dusjen. Klem
Heaven har født::) Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Venter spent her vi også, ikke langt unna nå tror jeg. Missa det med tvillingene. Hadde barnevakt en dag,skulle til svarige å handle trille osv.. da begynte jaggu BEGGE å gå mens vi var borte:(
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hæ?? At det går an.. det må ha vært kjedelig!! Hvor gammel er minsten nå? Er så morro altså.
Heaven har født::) Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Det var såååå surt, gråt for å missa det, men også fordi jeg var stolt av dem da:) Minsta blir ett år den 24:) tida går så fort..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Mamma har også bursdag den 24, Går utrolig fort. Tenk at du snart er 4 barnsmor;)
Heaven har født::) Skrevet 6. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2008 Å ja , det går fort dit også Gleder meg veldig til det. Mini sparker som et uvær om dagen,både kjenner og ser det utenpå. Tror den ungen der er våken nesten 24/7 i magen gitt. Håper han sover mer når han kommer ut,hehe:) Bare kos da:)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Haha;) Får jammen håpe han sover som en sten når han er ferdigklekt;) Blir et barn med mye fart i. Er like greit, da holder han deg i sving(som om ikke de 3 andre gjør det) hihi;) Du er en tøffing altså. 4 barn. Er skikkelig imponert! Kos deg med sparkene. Nå skal jeg legge meg.Trøtt som en strømpe. Natta vennen;)
Heaven har født::) Skrevet 6. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2008 Hehe, skal nok bli fart her i huset tenker jeg,tida bare flyr for oss allerede nå. Syntes ikke vi rekker noe av det vi skulle ha gjort,hehe. Men heldigvis er min kjære helt super til å hjelpe til:) Hoppe etter snuppen i dusjen jeg nå, og deretter krasjlande i senga vi også. Sove godt ,vennen. Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå