gravidjente23 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Etter å ha blitt satt tilbake på tidlig ultralyd, skal jeg være ganske nøyaktig 15 uker nå. Er litt usikker likevel, de kan jo vokse i ulikt tempo i den første perioden, og jeg får ikke dette til å stemme. Er godt mulig jeg også nærmer meg 17 uker etter mine egne beregninger.. I hvertfall, våknet i dag tidlig av tre "napp" i magen, nesten litt leamus-aktig... På kvelden i dag når jeg satt meg ned for å slappe av, kjente jeg og kjenner enda noen ilinger, kiling/prikking i magen. Kjenner det godt litt på siden av magen litt under navelen... Er det mulig at det er liv jeg kjenner så tidlig? Vanskelig å forklare... Er førstegangs, så syns det var litt tidlig..? Har fulgt med på BabyWatcher og der finner jeg hjerterytmen med en gang, dundrer som bare det, så liv er der:))
Gjest elissa2 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 det kan nok være det lille gullet ditt som du kjenner ja:) husk at det varierer fra person til person hvor tidlig en kjenner liv:) med den ene gutten min kjendte jeg liv i uke 14, mens denne gangen (nr 3) kjendte jeg ikke liv før uke 22 ca,pgr av foranliggende morkake.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå