Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 jeg fikk mensen på torsdag 1 dag før jeg skulle, men blødde veldig lite den første dagen, de 3 neste dagene blødde jeg masse men så var d stopp. brukte 1 tampong på mandagen men blødde veldig lite og i går var d ingen ting.jeg pleier og blø i 7 dager. på søndag begynte jeg og bli kvalmen og spydde, og i går og i dag har jeg vert kjempe kvalm og spydd flere ganger, spyr med en gang jeg har spist. har kjempe ømme bryster og fant en kul i brystet på fredag. tok en test i dag men den var negativ, men legen min mente jeg skulle ta en ny neste uke, men han sa også at symtomene mine kunne komme av en cyste som hadde sprukket. men jeg har lest litt på nettet om cyste og finner ingenting om at en kan bli kvalm og spy og få ømme bryster av d. noen som vet?
Zitro Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg har hatt cyste på eggstokken som sprakk og det er SINNSYKT VONDT!!!! Jeg trodde jeg skulle dø, (ville dø også faktisk) gikk med magesmerter i ca 2-3 uker før den sprakk og når det skjedde så ble jeg innlagt på sykehus pga de sterke smertene... Rett på overvåkninga på sykehuset gitt... Så hvis en cyste sprekker så kjenner du det veit jeg... :-)
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 legen sa til meg at man pleide ikke og kjenne d. men så er han litt rar også. han sa at når en cyste sprakk så var den full av østrogen og d var som og få østrogen sprøyte. derfor kunne man få kvalme, oppkast og ømme bryster. stemmer dette?
Zitro Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hørtes rart ut for meg... en cyste er somregel fylt med blod, når den sprakk på meg så randt blodet ut i buken og det var derfor smerten var så intens...
Gjest Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 jeg har også hatt en cyste som har sprukket, men jeg kjente ingenting... men når du sier det så har jeg vært kvalm og hatt ømme bryster.. har faktisk tatt noen tester jeg også.. hehe det var gynekologen som så det på ultralyd, skal tilbake på kontroll 21 august og da håper jeg den er borte.
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 ok. så da kan d være cyste jeg har hatt. men jeg fikk ikke beskjed om og komme til noe kontroll, og han sjekket ikke om d var cyste. han sa bare at jeg skulle ta en ny graviditets test neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå