Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Har slanket meg 12 kilo og er nå slank og pen:) Vil gjerne det skal vare. Hvordan skal jeg vite hva jeg kan spise, og hvor myke jeg bør trene for ikke å gå hverken opp eller ned i vekt. Etter jeg var ferdig å slanke meg for en måned siden har jeg gått ned en kilo til, så nå vet jeg at jeg tåler litt mer mat enn det jeg har spist siste måneden, men vanskelig å vite. Noen som har noen tips? Jeg legger veldig fort på meg, men tar også veldig fort av. Orker ikke veie meg så ofte, for da blir jeg helt opphengt. Ønske rå leve normalt uten å måtte tenke på vekt. Nå spiser jeg normalt sunt, med utskeielser en dag i uka.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 jeg synes det høres ut som du er i havn jeg da....en mnd etter endt kur og vekta er fin høres jo bra ut...på meg tar det ca en mnd før vekta er stabil etter en kur....da holder den seg på stedet hvil inntil neste eksamensperiode eller noe sånt tull...hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå