Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hver ettermiddag siden fredag har jeg måtte tilbringe lang tid på do etter å ha spist meg mett... (ikke overmett) Det sitter øverst i magen, og det irriterer meg grenseløst! Jeg vil jo ikke tilbringe bryllupsmiddagen på do, til helga! :-( Får type magekramper og .... ja... Sensurerte litt ekle detaljer... ;-)
Zeke Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 du får krampe i mlm gulvet tenker jeg, du spiser for for det er iallefal slik med meg når jeg eter for fort da må jeg ligge rett ut det gjør drittvondt. spis seint å rolig kanskje det hjelper, veit ikkje men du kan jo prøve
~sjiraff~ Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Hva spiser du da? Kjenner noen som har det på samme måte, men det er kun hvis de spiser lite i løpet av dagen og mye til middag. Og gjerne hvis det er en tung middag med kjøtt e.l. Lykke til i helga!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg spiser ikke så kjempe mye før middagen utpå kvelden... Pluss at jeg har vel endel stress og uro i kroppen min... Har ikke matlyst... Siste pizza i stad, med ost og skinke... Før det hadde jeg spist type rundstykker til frokost og en salat til lunsj... Tusen takk for det, sjiraff! :-D
alleminesmå Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Spør på apoteket. Kanskje de har noe mageberoliggende. Magen virker litt nervøs. Ellers ville jeg spist lite og ofte, og ikke fet mat Lykke til ! Siste dag: https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå