jente,jente, ? Skrevet 7. august 2008 #26 Skrevet 7. august 2008 - Skulderlangt, blondt hår.. Hatt denne lengden og fargen 90% av livet.. - Flate sko.. Takler ikke häler.. - EEEEEEElsker sjokolade - Småstressa selv om jeg ikke trenger å väre det - Alltid store planer om ting jeg skal gjöre, som skjelden blir noe av.. - Hjelpsom - Er den eneste jeg vet om som lärer telefonnr og bursdagsdatoer etter å ha hört dem en gang.. Sitter klistra etter det -Er ofte å se uten sminke, men liker også å pynte med innimellom -Litt vimsete - Hater å lage mat og bake. Gjör det kun fordi jeg må, og for at ungene skal få mat i magen. Ikke for noe annet.. hehe
Vilja<3 Skrevet 7. august 2008 #27 Skrevet 7. august 2008 -langt,blondt hår -lange øyevipper -ballerinasko/småsko -søte topper og kjoler (selv om jeg går mye med dongeri/tunika) -minimalt med sminke (pynter med ekstra om det er noe spesielt) -veldig ryddig av meg (elsker å ha det ryddig) -snuser ( i smug, huff) -veldig opp og ned i humør -sta som et esel -perfeksjonistisk -stearinlys -selv utvikling
trøndermamma Skrevet 7. august 2008 #28 Skrevet 7. august 2008 Tror vennene mine ville ha sagt dette: Langt brunt hår. Har vel stort sett hatt denne fargen og lengden på det hele livet. Virker kanskje litt stressa, men har kontroll! Liker å bake, men ikke lage middag (hater det!) Hjelpsom og omgjengelig Har en tendens til å le av feil ting Vet aldri hva jeg skal ha på meg bruker jeans til hverdags, men er veldig glad i å pynte meg hvis jeg skal noen på fest/selskap Glir lett inn i all slag selskap, men må bli litt "husvarm" før jeg snakker Lite sminke og jåleri Snakker myyyye om ungene mine
Gjest Skrevet 7. august 2008 #29 Skrevet 7. august 2008 Veldig bustete svart hår baggy bukser hettestrikkejakke sminker meg likt hver dag t-shorter feminine vintage topper tunika joggesko flipflop støvler store vesker grove stoffer frukt appelsinjuice bøker interiør et ryddig hjem blomster kurver gamle ting
Virgo79 har fått prinsen sin Skrevet 7. august 2008 #30 Skrevet 7. august 2008 halvlangt mørkeblondt hår med striper sideskill og litt skrålugg i.d.-pudder og lyserosa lipgloss tunika, tights/jeans og cardigan peep-toe flats støvletter og ankelboots store vesker marlboro lights (huff) cola zero ikea og bolia sent ute litt småstressa skjerf interiør moteblader bøker om selvutvikling svart, beige, brunt, rosa positiv prater mye ipod med alt fra Coldplay til Rihanna lyserosa Nokia sex og singelliv, gossip girl, ungkaren og idol caramel macchiato
flashdancepants Skrevet 7. august 2008 #31 Skrevet 7. august 2008 Hm, si det... Vintage-klær, indie-pop, kleine, amerikanske smale filmer (Happiness, Welcome to the Dollhouse, You and Me and Everyone We Know), batteridrevne platespillere fra 60-tallet, bøkene til Douglas Coupland, Harry Martinsson og Sarah Stridsberg, farge håret mørkebrunt, mye rart på veggene, å kjøre buss og tog, stjernekikkert, gruble for mye, Morgenbladet, 70% skjokolade.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 7. august 2008 #32 Skrevet 7. august 2008 Morsomt innlegg!! Dette er meg: - svart langt hår - gjerne en alt for stor joggebukse hjemme - kler meg sporty, treningsklær - hettejakker - singletter fra Gina tricoot!!! - COLA - Pusekatter - VELDIG avhengig av musikk - Lange negler - sminke (i.d<3) - er hudpleier, bruker mye tid på det på meg selv! hihi - ELSKER SØNNEN MIN! <3 - fregner. - tar buss, uansett hvor jeg skal (nesten) Sikkert masse mer og, men kom ikke på noe mer smart
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 7. august 2008 #33 Skrevet 7. august 2008 HESTEHALE!! Glemte det, det har jeg ca alltid!
Duftlyset Skrevet 7. august 2008 #34 Skrevet 7. august 2008 Okei, dette er typisk meg: nesten alltid høye hæler, korte velstelte negler (haaaater lange, støpte negler!), blek og blå øyne, elsker å kjøpe parfymer i utlandet, leser mye bøker og abonnerer på en haug med blader, elsker å spise frokost på Åpent Bakeri, hvitt % nyvasket sengetøy som har tørket utendørs, knallrød leppestift, sånn passe sjenert, Morgenbladet hver fredag, elsker den lille familien min, er hjemmekjær, digger sushi (eller helst maki), elsker loppis, haaater stæsja beltespenner, liker klassiske, stramme snitt på klær, går ofte i sort/hvitt/marine/striper/ og alltid feminint, liker 50-tallet og Art Deco er min favorittepoke, hører på "American boy" hver morgen til jobb, elsker kokos-bodylotion. Også kan jeg ikke få nok av vakre kjoler. Og jeg må ha minst 1 caffelatte om dagen
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. august 2008 #35 Skrevet 7. august 2008 Høye heler, helst kjoler, mye mørke og rocka klær, langt farget hår, helst litt bustete, fullstendig smykkedilla, sort sminke, tattoveringer, piercinger, dårlig hukommelse, kommer alltid for tidlig til ting,lange negler, elsker rockabilly stilen, dilla på sko,appelsin og andre sitruslukter er min "duft" sjenert men likevel selvsikker, åpen, sta, og bein i nesa.. er vel noe av det;)
Kakeåndsen Skrevet 7. august 2008 #36 Skrevet 7. august 2008 rosa, ballerinasko eller høye hæler, cardigans, stella parfyme, juicy tubes/gloss, vesker i alle varianter, boot cut/rett bukser, får fnatt av tights, veksler mellom fjortis og business-woman, lange negler, blond, cola light,
Holly❄️ Skrevet 7. august 2008 #37 Skrevet 7. august 2008 - Mørkt brunt hår, som regel i hestehale ( blir aldri fornøyd hos frisøren, har alltid lyst på en nye frisyre, men alle gjør alltid det samme) - Mest svarte klær, men innimellom litt farger - Ikke den mest jentete jenta, men eeelsker og dolle meg opp en gang i blandt. Da kan jeg være skikkelig jente-jente. - Liker og ha d ryddig, men bor sammen med rotehuer så da går d ikke. - Liker og kjøre bil, og er trygg i trafikken. - Er sta - Kan virke veldig tøff og stolt, men er veeeldig følsom. Husker alt folk sier om meg. - Elsker ungene mine over alt på jord - Avhengig av mobilen min, har den med overalt. - Dårlig økonomi de siste årene, men får det alltid til og gå rundt - Er for snill og høflig til tider, går alltid utover meg selv.. - Elsker musikk (RnB) - Nesten alltid stresset
Vicky 83 Skrevet 7. august 2008 #38 Skrevet 7. august 2008 (Korte) skjørt Fargerike klær, vesker og sko Litt touch av 70-tallet Langt, bølgete hår Maskara og rouge Ut på tur, aldri sur Turbilder Leken Litt vel perfeksjonistisk på enkelte områder (prøver å jobbe med det) Treningsglad Dikt Dansing
*SamSung* Skrevet 7. august 2008 #39 Skrevet 7. august 2008 *Langt hår som jeg retter hver dag *Håret er alltid oppsatt på jobb osv *Er ganske høy, så er ikke så ofte jeg har høye heler desverre, mest da jeg er ute og farter alene, så jeg slipper å bli sååå mye høyere enn venner *Elsker kjoler *Er alt ifra sporty kledd til kjole og høye sko *Må pynte meg da jeg skal fly, hehe, med høye heler osv. *Elsker merketing, selvom jeg ikke eier sååå mye av ekte merker *Lett brus, helst cola zero eller tab xtra *Dilla på kritt om dagen (ikke de i pose men i smågodt hylla, ja det er forskjell:) *Elsker å ha det ryddig og fint hjemme, og nesten avhenge av at ting skal se pent ut *Alltid joggebukse da jeg er hjemme *Shopper litt FOR mye, desverre, men alltid på salg;P *Bruker altfor mye skyllemiddel eller tøymykner for at det skal lukte godt hjemme her *Hater røykelukt, lukta setter seg i håret og klærne *Bruker mascara og rouge til hverdag *Hater å ha noe på leppene som lippgloss osv, syns det er penest naturlig fukt *Bruker som regel olabukser og "vanlige" gensere/skjorter/topper, ofte med en tynn jakke over *Fryser alltid *Elsker ulljakker, ullgensere og ullsokker da det er kaldt ute *Klarer ikke tennissokker *Kan bruke et par sko som gnager og er såå vonde bare fordi de er lekre, så blør jeg og plastrer om kveldene *Dior-parfyme om dagen (aaalftor mange parfymer desverre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå