Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i gårkveld og nå i kveld har jeg hatt så mye kynnere. Synes det er slitsomt.

Normalt å ha så mye kynnere? Jeg føler de kommer hele tiden.

Var på shopping med ei venninne i går, og etter det så har jeg hatt mange kynnere..ikke så mye på dagen idag, men i kveld har de kommet hele tiden. i flere timer nå.

Føler jeg må trykke ned babyen når de kommer, for den blir jo presset oppi brystkassa mi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm.. har hatt periodevis selv. Hadde to dager på rad med enormt med kynnere..telte på minutter da, og var 3-.12 mellom de.. tredje dagen var de helt borte..men de kommer og går jevnlig... men er bare kynnere tror jeg, ikke vonde men irriterende. Kjennes som en medisinball foran når jeg får de.

Skrevet

noen av de kan komme med mensmurringer , men ikke alle.

Føler meg helt øm oppi brystkassa der babyen blir presset oppi når magen strammer seg.

Slitsomt iallefall nå som babyen tar så mye plass dere inne :)

Men han skal snart ut da :)

Skrevet

Ja det er sant! :o) Vi er vel noen lunde likt også vi? jeg er så heldig at min mage er superlav.. så slipper liksom det med at han presser seg sånn opp. :o)

Skrevet

har heldigvis sluppet det andre prater om at de får knapt puste for magen er så langt oppe.Det har ikke jeg hatt problem med, men så la han seg godt nede i bekkenet tidlig også. Sikkert derfor. Men nå er det rompa da som presser på under kynnerene hehe. Men er bare da ..

Skrevet

hehe...ja det med rompa kjenner jeg godt igjen ;o) kjenner ikke så mye til den under kynnerne da, men ellers..han dytter den liksom opp mot ribbeina noen ganger når han våkner.. må rette meg godt opp om jeg sitter litt foroverlent:o) Men synes bare det er koselig jeg.. har heldigvis ikke noen vonde spark heller, bare de stooore bevegelsene.

Skrevet

ja rompa kan være litt ubehagelig hehe..må holde den igjenn av og til :)

Men han har ikke sparket meg i ribbeina eller noe da. Kun ut mot magen. Så det har ikke vært noe ubehagelig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...