junigutt 78=) Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Har dere en vogn stående i barnehagen og en hjemme? Eller tar dere med vogna frem og tilbake?
trompetisten Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Har en i barnehagen, og en enkel liten vogn hjemme.
Kosel Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Har den gamle duo vognen stående i bhg. Så har jeg sportsvognene jeg kjøpte i våres her hjemme.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Har en gammel brukt vogn stående i barnehagen
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 En i bhg og en hjemme.. Tar med vogna hjem hver fredag for da skal det rundvasker ortlig i bhg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå