Gå til innhold

Hadde vært koselig å bli kjent med noen her inne:)


Gjest MammanTilJentaMi

Anbefalte innlegg

Gjest ønskebrønnen

Jeg er "ny i gamet" og ønsker å bli kjent med flere i samme situasjon...bor midt i trøndelag, og trives med det:)

Flere som bor i området? Gleder meg utrolig til nurket kommer, regner med det blir rundt 14 april, det er ihvertfall det terminkalkulatoren på babyverden sier:)

Ringer legen på mangda, da han har ferie ut denne uken..hvor tidlig er dte egentlig normalt å kontakte lege? og, kan man si det at; jeg ønsker en tidlig ultralyd, eller må jeg late som at jeg ikke har telling på når jeg hadde mensen sidt, slik at jeg "må" på ultralyd for å finne ut hvor langt jeg er påvei?

 

Mye nytt her, men kommer vel inn i det...må gjerne sende priv mld eller svare her, så blir jeg glad for å kunne snakke, diskutere og spørre dere andre kloke damer om råd og hjelp:)

 

for tiden har jeg svake murringer og øm korsrygg, noe som beroliger meg veldig, da jeg tar det som tegn fra babyen om at "her er jeg, og jeg har det bra":) norsomt å kjenne noe nytt og annerledes:)

 

hvikle symptomer eller hva jeg skal kalle det har dere?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer så mye med graviditeten, er det ikke bare helt fantastisk:) Jeg er også fra Trondheim (Malvik) og hat termin 14. april! Har en søt liten gutt på 8 måneder fra før. Var ikke helt planlagt at det skulle skje så fort igjen, men når det så først skjedde så er det ingenting som er bedre:) Føler meg i relativt god form. Kjæresten insisterer på at jeg har humørsvingninger, noe jeg kanskje bare må innrømme! Kan bli litt fort hissig... I forhold til lege så har ikke jeg bestilt time enda. Men det er bare å gjøre det. Forrige gang bestilte jeg med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Det er også bare å spørre etter en tidligere ultra. Eventuelt så kan du jo bare bestille det selv privat. Det er det mange som gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bor også i Trondheim. Fant akkurat ut at jeg er gravid og er veldig spent. Jeg har også hatt murring i korsryggen, og tok det som et tegn på at mensen var på vei da det lignet veldig. Vi ble veldig positivt overraska da vi fant ut at vi skulle bli foreldre. Vi har ikke fått det bekreftet av lege ennå, men to tester som viser det samme er vel bekreftelse nok? Jeg er i god form men veldig sulten hele tiden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) gratulerer så masse med den lille spiren:) Jeg bor i Trondheim og er har fått 4 april som termin:) Og det er vårt første lille nurk:) gleder oss:) Jeg skal til legen i dag og er veldig spent va han sier:) Symptomene mine er at jeg er veldig trøtt og blir fort sliten. Mye murringer i rygg og mage:) Tar alt med et smil:) Kos dere videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ønskebrønnen

så koselig med så mange svar:D:D

jeg bor på stjørdal foresten, ikke så langt unna deg fra malvik:)

 

jeg er spent på å høre hva legen har å si jako:) lurer igrunn på hva han sier første gangen..hehe:)

 

jeg er også trøtt og slapp, men har fått i meg en flaske aloe vera juice nå, så det ordner seg nok raskt:) anbefaler alle det!!

 

ojoj, nå er det middag, min elskede har stekt pannekaker til oss;) nam nam:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...