Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hmmm.. problemet mitt i denne situasjonen er vel egentlig hva andre tenker om meg... Har en mann som som en i familien hans sa det "gjør alt FOR meg" det vil si at han vasker, lager mat, passer gutten o.s.v uoppfordret. Jeg har nesten dårlig samvittighet for alt han gjør men burde vel egentlig ikke det siden han gjør det på eget initiativ? Vi deler vel egentlig ganske likt på husarbeidet og han drar aldri noen steder uten å spørre om det er greit først. Nå viser det seg at alle de eldre mennene i familien hans mener dette er feil og at han gjør alt FOR meg!?! Kanskje dum som tar meg nær av dette men, ville dere sett på meg som en dårlig mor/ husmor?
winneboo Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hvordan vet de at han gjør alt dette for deg da? Dessuten skriver du jo at dere deler på husarbeidet, så i grunn gjør dere jo alt for hverandre.
Holly❄️ Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Ikke hør på de andre!! Har du en mann som frivillig gjør alt for deg, er du heldig;) hehe.. da er han jo bare tvers igjennom snill, og dette faller da naturlig for han.. ikke noe feil i det nei Da er vel de andre mannfolka som sa det vant til at kvinnfolka dems gjør alt for dem da sikkert, og blir ikke d feil også da?
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Det er vel hans valg hva han gjør og det er deres liv. Mannen min er også likedan og vi har det kjempefint. Jeg skjønner at du tar deg nær av det, men den personen har ikke noe med hvordan dere velger og dele ting mellom dere. Så lenge du og mannen din er fornøyd.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 De mener vel egentlig kanskje at husarbeid ikke er mannfolkarbeid? Ikke vet jeg. Måten denne mannen sa det på hørtes ut som om han mente dette var min jobb og at mannen min jobbet for meg.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Nei ville ikke sett på deg som en dårlig mor/husmor, du sier jo selv at dere deler husarbeidet ganske likt. De er vel kanskje litt gammeldags disse eldre mennen? Før i tiden var jo det kvinnen som skulle gjøre husarbeidet
wirre;o) Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 du får tenke slik at mannen din går foran med ett godt eksempel for barnet deres og at disse "bortskjemte" gamle mennene antagelig ville sultet ihjel foran brødboksen om ikke de "flinke" husmødrene de kaller koner ( jeg ville kalt de hushjelper) hadde stelt med dem som om de var fire år fortsatt. du får fortelle at du tross alt må fylle bensin selv, måke snø og kanskje tilogmed vaske bilen med jevne mellomrom.. makan!
hit og dit Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Han gjer jo ingenting FOR deg kun, men for FAMILIEN. Det er gammeldags å tenke at menn hjelper kona heime, i dagens samfunn så må det nå snart bli rekna som ein felles innsats for familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå