Holly❄️ Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Min er på en måte... han gjør ikke noe uten at det er greit for meg. Han er en veldig sterk person, og er ikke den man kan herse med. Men likevel får jeg for meg ofte at jeg har siste ordet... Til tider nødvendig, men andre ganger føler jeg meg litt slem.. Men da pleier jeg og gjøre opp for meg;) Vet om enkelte vi kjenner som er helt sinnsykt fæle... dama i forholdet bestemmer alt, og lar ikke mannen gjøre noe alene/uten hun. Skjønner ikke hvordan de orker og ha det slik... :S
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Nei, vi er egentlig like. Har hver våre områder der vi styrer, men blir enig om det meste. Kjenner også til noen sånne "styredamer", og jeg får fnatt ;-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Vi har mange ting vi gjør alene.. Han liker og gå alene i skogen.. Tar gjerne med mini også..., drar til kamerater, trener, handler.. Ja.. Vi er ikke avhengig av hverandre så mye i den fortsand.. Men som regel så reiser vi sammen på besøk til familie og venner.. Også trener vi sammen.. Vi diskuterer oss gjerne frem til en enighet.. Hvem som får siste ordet er opp og ned.. =)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Nei det er han ikke. Altså han gjør ikke alt som passer ham uten at det er greit for meg, han klarer å ta sine egne beslutninger. Han går ikke på byen hvis det ikke er greit for meg, og sånne ting. Men han ber meg ikke om lov hvis han skal leie en film liksom, hvis du skjønner!? hehe,er ikke flink til å forklare
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Jepp-men han vet det ikke sjøl:-)
Tommage♀♂ Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Det er nok mest jeg som lager reglene her i huset ja. Men de reglene må til, ellers hadde vi ikke sett han
wirre;o) Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 nei. det vil jeg ikke påstå.. se:tidligere innlegg fra meg
sannamin* Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Nei. Men vi blir ofte enige.. noen ganger etter noen heftige diskusjoner..Begge veeeldig sta:) men han lar seg ikke hersje med, heller ikke jeg!!!
hit og dit Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 I wish. Prøver så godt eg kan å styre, men han er stridig han der altså =P
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Min er ikke kjærringstyrt men kompisene hans tror han er det for han skylder alltid på meg når det er noe han ikke gidder å være med på (og det er det ofte.)
Trenger hjelp!! Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 Nei absolutt ikke.Hvis han har planer om å da på byn en lørdag så bare spør han om jeg jobber eller har planer,har jeg ikke så sier han,ok jeg skal på byn eller fest..Vi spør ikke hverandre om vi får lov...Han gjør det han har lyst til og det samme med meg..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Nei vi er veldig enige om ting så det er ikke en av oss som bestemmer over den andre. Hvis vi har lyst til å finne på noe med venner så spør vi den andre om det er ok, noe det stort sett er siden det ikke er så ofte vi finner på ting uten hverandre
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. august 2008 #16 Skrevet 6. august 2008 Ingen av oss som bestemmer over oss, men han er stort sett enig i det jeg sier/gjør.. Men når han ikke er enig, så klarer han helt fint å si ifra.. Så vi har det veldig bra sånn sett, selvom kanskje jeg er den som styrer mest.. Men så lenge han lar meg gjøre det, og ikke sier noe så vil jeg tro det er greit for han =)
Meg og knoll&tott Skrevet 6. august 2008 #17 Skrevet 6. august 2008 HEHEHEHE:D Gubben ligger på sofan og ser på tv, meget fordypa. Spør han: er du kjærrigstyrt??? "Nei, det er jeg ikke" Går et lite øyblikk så ser han opp "eller, hæ?? Er jeg??? " Hehe. Godt han må spørre meg:) Eller..kor langt vekke i et tvprogram går det an å bli??
Solbollatilmamma Skrevet 6. august 2008 #18 Skrevet 6. august 2008 Han æ'kke det skjønner du, men det er alltid noen som mener motsatt. Vi fordeler husarbeid, gjør avtaler dersom det er noe vi kan tenke oss å gjøre, slipper ikke alt vi har i hendene og forsvinner på tur med venner i 1 uke, etc. Noen mener tydeligvis at menn som "godtar" dette er tøfler, eller kjærringstyrt om du vil. Dem om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå