Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Vet ikke helt om du ønsker tilbakemeldinger eller ikke. Men tenkte kanskje det var litt moro å høre? Du spådde meg for litt siden om når jeg skulle føde, og da sa du rundt 3 - 4 august. Men nå er det 6, og ingen baby enda Hehe, jaja.. Da vet du det.. Takk for spåingen ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Blir litt provosert av måten du legger frem dette her på...kanskje det bare er meg??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 mmmm....får håpe det blir snart da.Masse lykke til.
kaos83 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 spår litt selv også Og jeg må si at tilbakemeldinger er det eneste som hjelper med min utvikling.. jeg tar mye feil, men bra å få vite det uansett kan ikke svare for andre spåere, seff;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ikke på tilbakemeldingen, flott å få det. Men på måten du skrev på, hehe, jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå