Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Er inne i min første pp, (er det ikke det dere kaller det? Er ganske ny her ) og skal, hvis jeg husker riktig ha mens om ca to dager. Jeg er såklart utrolig verpesyk, og har så lyst på baby at jeg er helt dårlig:) Så nå går jeg jo bare og tripper, og håper at alt har klaffet på første fosøk, og at tanta kan holde seg laaangt unna! Og, når jeg kjenner litt etter, er jeg jo litt kvalm, og litt trøtt, og litt tissetrengt og, ja, dere skjønner tegninga:) Måtte bare få det ut, gubben bare ser rart på meg når jeg begynner å gnåle om det:)
lissi33 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Ja det er rart med alle de som har alle disse symptomene hveeer måned?? hihihihi Det er spennende, og jeg skjønner ditt ønske om barn. Min samboer har holdt meg på pinebenken, fram og tilbake. Jeg fikk han til å gå med på gummifrisex lørdag, hadde eggeløsning søndag så er jeg heldig har jeg flaks:) Han er gnien med sæden.. hihi,.. så jeg prøver å ikke snakke så mye om det. Men sa i går at jeg bare kunne ha et halvt glass vin så ikke XXX blir alkoholisert. Da bare lo samboer og sa jeg måtte herde han litt;) Så tror ikke han får helt sjokk om han sitter denne gangen:) Han har valgt det selv;) Lykke til.
blirjegsnartmamma Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Lykke til - håper dere ikke blir her lenge
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Symptomer ja, det tror jeg jeg har hatt alltid, selv da jeg gikk på pillen Håpte jo at kanskje ikke de virket så godt på meg, som om det er noen særlig sjans for det Lykke til du og!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Takk, og i like måte:) Går og håper at det er arvelig å bli lett gravid. Mamma ble det med alle fire, så jeg håper og håper at jeg og har det sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå