Gå til innhold

er jeg alene om søtsuget????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle andre er så super sunne hele svangerskapet... Eg spiste veldig mye frukt i begynnelsen og midten av sv. Men herlighet så lei man blir av det og... Er så godt med is og sjokolade og då.... Sinnsykt godt!!! Noen ganger blir det faktisk slik at eg må ha noe søtt hver dag.. Har blitt en del. Enten Oboy, eller en is eller to...i helgene kjøper vi masse digg... Trenger eg å ha dårlig samvittighet for det??? Andre som føler det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, jeg slenger meg på her..... ;-) Spiser sunn mat, men måååå ha noe søtt hver dag. Trenger ikke være så mye egentlig, men det blir ofte det likevel.... Småspiser litt godis hver dag, og mer i helgene selvsagt. Synes ikke vi skal ha dårlig samvittighet, jeg. Men det er jo viktig å få i seg sunn mat + frukt og grønt i tillegg, da.... :-)

Skrevet

Du er ikke alene nei :-D Må ha noe søtt hver dag :-D

Skrevet

Jeg har det også sånn... Har dilla på vafler for tiden, spiser det hver dag! Og Lion & Cola... Begrenser meg til en liten glassflaske cola og en liten Lion per dag, for å prøve å kutte ned på sukkeret... Kroppen min skriker dessverre etter sukker, ikke etter fiber og sunne ting. :/

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg. Har totalt dilla på snickers sjokoladen :-D oxå glad i smågodt, salt og surt!!!!!! nammmm.....

Jeg begynner dagen ganske sunt med grovt brød eller knekkebrød med sunt og godt pålegg. Spiser lunsj, middag og kvelds, MEN på ettermiddagen melder søtsuget seg & da bare måååååå jeg ha noe godt. Om ikke snop så blir det iskrem eller annen kaffemat.....

Og iskald Cola ja, på glassflaske, åhhhh det er godt :-D

MEN slik hadde jeg det da jeg gikk med jentene også. Friske og sunne jenter fikk jeg & ikke var de store ved fødsel heller :-D Hvis de hadde vært det så hadde jeg nok kuttet ned på sukkerinntaket denne gang..... men jeg har tro på at hvis en har sug etter noe, så har vel kroppen godt av det oxå :-D hehe....... (trøster meg i alle fall med det)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...