Gå til innhold

Babyseng til å henge på foreldreseng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hørt om dette, og evt vet hvor man kan kjøpe det? Høres helt genialt ut hvis det funker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om det.. men hadde ikke overrasket meg om det fantes. Prøvds på ebay?? Der finnes jo mye rart!

Har forøvrig hørt om kreative løsninger, da de har skrudd av ene langsiden og skrudd sengen fast til foreldresengen. På den måten ble det lett å ta barnet ut av sengen om natten for å amme. Hvis man vil slippe å ødelegge foreldresengen, så går det sikkert an å feste den med en eller annen form for hengsler eller fester.

Skrevet

Hei :) Vi har tenkt på ei slik seng, de hadde på reflex ei stund vet jeg, tror kanskje den er på nettbutikken enda? Men søk litt på nettet, så finner du nok! Fortell gjerne hvor du fant den da, for vi vil ha en sånn :) Hører de er GENIALE til amming!

Skrevet

Har sett det på en eller annen nettside med babyutstyr, skrudde bare babysenga fast i din egen seng. Husker desverre ikke hvilken nettside det var..

Skrevet

Jeg vet ikke om det er denne, da jeg bare har hørt om det før. Den ser veldig praktisk ut, men syns det er litt dyrt. Hvis det er noen som vet om andre lignende?

Men tusen takk for svar :)

Skrevet

babyproffsen i sverige har,men jeg vet ikke pris:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...