Gå til innhold

en god grunn til å legge teppe over vogna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det diskuteres heftig ang. teppe over vogna. Jeg har en god grunn: (synes jeg da hihi)

1.har på et "søskensete" som henger fast i vogna så jeg kan ikke snu den for da kan jeg ikke trille.

2.det er så mye vind her at en parasoll er ikke nyttig

3.babyen skal ikke ha direkte sol på seg

vet jeg sikkert er irriterende nå, men jeg klarte ikke la være hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, vi får se hvor mange som klikker nå da :P hehe

Skrevet

hehe ingen god grunn uansett syns jeg:op

har ikke fulgt med de andre trådene jeg da. Men d finnes andre måter å unngå sollys,vind osv uten å dekke til. har alldrig hatt teppe forran til noen av mine gutter.

Skrevet

Jeg har aldri sett behovet for å ha teppe foran åpningen av vogna jeg da, jeg for min del. Har virkelig aldri behøvd det, kan da bare snu vogna om sola kommer fra den vinkelen..

Skrevet

Synes min grunn er god nok også, minstemann får ikke sove uten teppe foran. Må "stenge verden ute" litt.

Men har gode lufteluker på sidene og fjerner teppet med en gang han er sovnet da, så synder ikke så veldig =)

Skrevet

er det virkelig noen her som tror/mener at man kan trille vognen baklengs med søskenløperen på? det går altså ikke..det vet jeg

Skrevet

Hm.. trenger dere som har teppe foran vogna å dekke hele for å unngå sola da? Jeg har brukt å dekke halve om jeg triller veldig langt så det blir travelt å dra vogna etter meg, da får jo babyen mye luft.. og ikke sola i ansiktet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...