anine&bollene Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Har noen noen gode tips å komme med? Hva slags dress skal man kjøpe?? Tøfler??sekk?? osv. Håper noen kan hjelpe meg
Nillo Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Regnklær støvlar varme klær til å ha under yttertøy Dress Innesko (sandalar, tøflar o.l) matboks merkelappar til klær o.l Sekk kan være greit å ha regnvottar
Bie&babylove:-) Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Snuppa har akkurat begynt i bhg, og jeg har annskaffet dette: Regntøy, hel regndress Parkdress, også en hel type. gummistøvler joggesko vintersko etterhvert jakke fleece jakke og bukse antiskli sokker/strømpebukser matboks tutkopp som er i bhg sekk votter og lue merkelapper
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Gullet har akkurat begynt i bhg, og det har blitt noen nyanskaffelser, ja. - Sekk, en ordentlig tursekk, type Bergans 12 liter - Matbokser - Drikkekopp som henger i bhg - Regntøy, har todelt, jakke fra Reflex og selebukse som jeg ikke husker merket på, men som ble anbefalt i Turistforeningens blad Fjell og Vidde. Styggdyr, men den er nok veldig mye behageligere enn en "vanlig" regnbukse. - Støvler - Sandaler til innebruk - Pute, til bruk i samlingsstunda Ellers en del klær, ingen dress foreløpig, men det må vi nok ha om noen uker. Blir trolig hel dress, høst- og vårdress. Har ikke tenkt på spesielle høstsko, regner med at cherrox holder. Alt er ikke nytt, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå