GH73 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Sitter her og gruer meg litt til i morgen. Skal på tidlig UL i morgen pga ev en MA i februar. Er livredd for at de skal finne noe galt i morgen også. Har ikke hat noe blødninger el utflod og har masse symptomer så alt burde være i orden. Det jeg lurer på....hva kan man se på tidlig UL nå? Er jo bare 6+4
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg skal også på tidlig UL i dag, og vi er nøyaktig like langt på vei Har heller ikke hatt noen symptomer som tilsier at noe er galt, men jeg er allikevel kjempe nervøs... Nå kan de forhåpentligvis se et bankende hjerte! Masse lykke til i dag
GH73 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Da er jeg hjemme igjen fra tidlig UL. Alt de kunne se der foreløpig var en liten sak i livmoren på 3-4 mm langt, så det var ingen tvil på at jeg var gravid. Det de ikke kunne se var et bankende hjerte, men legen mente at jeg nok var der en uke for tidlig. Så skal tilbake om 1 uke for ny UL. Ble selvfølgelig litt lei meg og maler fanden på veggen når de ikke så noen hjertelyd og gruer meg veldig til neste torsdag.....
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Han kunne ikke finne noenting på meg... Det eneste var at slimhinnen har gjort seg "klar", sa han. Han mente at enten så er jeg ikke så langt på vei som jeg trodde, eller så er det snakk om svangerskap utenfor livmoren. Men han tvilte på det siste. Må sjekke hcg-nivået i noen dager fremover og komme tilbake for ny UL om et par uker. Jeg visste at jeg nervøs for en grunn... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå