Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 vi hadde en nabofest, var ca 10 stk.. stemmningen var ubeskrivelig bra, jeg drakk et par flakser vin... mannen min gikk tidlig til sengs, det gjorde jeg og, med feil mann! Med naboen! han er singel og sier nå han ønsker å være kjæresten min, hvis jeg forlater mannen! Jeg har så dårlig samv. Skal jeg fortelle mannen min dette? Eller lavære? Jeg vet at han jeg gikk til sengs med ALDRI kommer til å fortelle dette til noen, hvis jeg ikke ønsker det... Hjelp meg jenter
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jeg gidder ikke fortelle deg hvor forbanna lavmål det er å være utro, for det vet du helt sikkert. Derfor er det ikke så mye hjelp man kan få fra en sånn side. For alt kommer jo an på dine følelser. Hvor ærlig du vil være mot mannen din osv. Du kjenner vel mannen din så godt at du kanskje vet litt om hvordan han kommer til å reagere.. Noen sier at det man vet har man ikke vondt av.. Jeg vet ikke jeg.. Det kan alltids komme ut. Uansett hva du tror nå.. Hva om mannen din finner det ut om noen mnd., år? Da er nok sviket enda større.. Så i bunn og grunn er det bare du som kan finne ut hva du skal gjøre. Hva din samvittighet klarer.. Ja, vi er alle mennesker, å mennesker gjør feil. Men dette er en grov feil..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Vet ikke om jeg hadde klart å si det til han.. Likevel så hadde nok samvittigheten min spist meg opp etter hvert, hadde aldri klart å leve med meg selv som normalt, se på han slik som før vel vitende om hva jeg hadde gjort mot han.. Det beste ville nok være å fortelle han om det, i alle fall om andre såg at dere flørtet eller lignende? Men hva er dealen her? Elsker du mannen din? Va det en feil, eller har du følelser for den andre mannen også`? Syns selvfølgelig det er usselt gjort av deg, har hatt en mann som var utro mot meg også, heldigvis var det da ingen barn med i bildet, men jeg var utrolig såret, og kunne aldri falt meg inn å gjøre det mot et annent menneske..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Om du velger å si noe er helt opp til deg, akkurat som valget om å ha sex med naboen. Godt du har dårlig samvittighet i hvert fall!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Syns det er merkelig at noen mistenker alt for å være tulleinnlegg... Folk er utro med sjefen, bestekompisen til typen, nabon og ja, til og med nabodama... noen er faktisk i tvil om de er glad i sitt eget barn, og noen vil ikke ha barn med downs + mye mye mer... verden er syk, men ting er ikke alltid tull vettu.. da er du bra naiv du oppi her:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Ikke si det til mannen din Unødvendig bråk. Kanskje du må slite litt med samvittigheta, men tross alt det er din egen feil.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Ditt valg dette da men ufattelig dårlig gjort. La vær å si om du er forberedt på å leve resten av livet med konstant dårlig samvittighet. Men kanskje det er det du fortjener? Ingen fortjener å bli bedratt, men du fortjener smerten ved å vite at du har bedratt din mann og kjære på den groveste måten, og kanskje den som sårer det mannlige egoet mest!! Lykke til videre... jeg tror nok at om jeg noen gang hadde vært utro så hadde samvittigheten talt for meg og jeg hadde tatt sekken på ryggen å dradd, UTEN å fortelle det!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Om du VET med 100% sikkerhet at dette var et ENGANGS tilfelle, at du aldri vil være utro igjen A L D R I, at du angrer som faen, at samvittigheten gnager hull i hodet and so on... Og du elsker mannen din masse masse..... Så ville jeg ikke sagt noe. Dette svarer jeg fordi jeg skulle ønske jeg aldri fikk vite at min samboer var utro mot meg 1 gang. Helt jævlig! Så jeg syns ikke du skal la din dårlige samvittighet ødelegge for HAN! Om du ikke elsker han, så går du videre....... uten han..... og uten å fortelle han noe. Du fortjener å leve med den samvittigheten du har nå. Desverre.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Skvær opp med mannen din før han finner det ut via nabomannen..........
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Må ikke glemme å råde henne til å testes for kjønnssykdommer før hun ligger med den uvitende mannen sin,da. Utroskap provoserer med så inni hampen huttiteita!!!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Ja det glemte jeg.... test deg!!! hmmmm, kanskje du bør si det alikavel. Han fortjener faktisk å ta valget selv om han vil fortsette med deg eller ikke. Og han fortjener bedre enn å sitte på nabofest en annengang å være uvitende til deg og din nabo's hemmelighet..... Så jeg trekker det tilbake. Jeg skulle vel aldri ønsket at jeg ikke visste, ønsket er vel at det aldri skjedde.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 For det første - jeg dømmer deg ikke!!! Galt eller ikke, det gidder ikke jeg å uttale meg om. Men jeg er av den formening at dette bør du ikke fortelle mannen din. Hvertfall ikke hvis du vil leve videre med han. Håp på det beste, at naboen holder kjeft, og kom over den dårlige samvittigheten, den er ikke god for noe. Men ikke fortell det til han, det vil ødelegge dere og ikke minst han.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #14 Skrevet 6. august 2008 Er dere så naive alle sammen at dere tror dette ikke kommer for en dag?? Neste nabofest, under fylla, hvem kommer til å svade rundt å tiske og hviske om denne herlige kjerringa til naboen? Det kommer for en dag.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Hvertfall hvis han vil bli kjæreste med deg, da kan han ville gjøre sitt for at din mann får vite det og du blir singel. Ikke at jeg skjønner hvorfor han vil bli sammen med deg når du er utro mot din mann med han? Vil han noengang stole på deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå