Gå til innhold

Hjelp!!!!!Skal i bryllup,men finner ikke kjole...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har letet i flere butikker,men finner ingenting...Noen som vet hvor jeg kan finne en???Oger svart fy fy i bryllup????

Fant en kjole i dag...Den hva gull aktig,går det???De hadde også en med rosa og gull utenpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det for kleskode i bryllupet, den rosa med gull hadde jo kanskje fungert

Skrevet

kleskode

kroppsfasong

hva liker du

Skrevet

Samme problemet her, og siden jeg må amme underveis blir jo ikke problemet mindre akkurat..

Svart, hvitt og rødt har jeg hørt ikke er bra i bryllup har jeg hørt. Men vet ikke om det er sånn nå lenger. Har i alle fall flere venninner som har brukt svart og jeg har endt opp med en svart ammekjole i panikken. Spurte bruden og alt var helt greit så lenge jeg ikke kom i brudekjolen min :-D

Gull aktig går vel sikkert fint? Ellers trøster jeg meg med at det er tross alt ikke meg folk kommer for å se ;-)

Skrevet

Vi har ikke fått besjed om noe..Men føler den gull kjolen skriker litt etter oppmerksomhet...Æsj.Er ikke lett,og det begynner å nærme seg...

Skrevet

Hvor bor du da? Begynner å gå på hell med kjole sesongen, men er jo en del butikker som fortsatt har:)

Skrevet

i bergen..

Skrevet

Hva med Oasis, Risøe, B-Young??

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en lekker kjole på b young..kostet bare 50 kr!! skal i bryullp på lørdag =)

kan se bilde her: prinsene.blogspot.com

Skrevet

oasis har jeg ikke vært på,kun de andre.Men det er jo mest svarte kjoler i butikkene.Men skal på by lete runde i morgen,så håper jeg finner noe...

Skrevet

Henger meg på her. Bor i bergen, og skal i bryllup...finner ingenting. Kleskode er fint antrekk...ja...

Skrevet

hva på b young i dag,men ingen kjoler her til 50 kr :-( Men den hva kjempefin,så jeg skal se i en annen butikk om de har den der...Takk for tipset :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...