Trenger hjelp!! Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Har letet i flere butikker,men finner ingenting...Noen som vet hvor jeg kan finne en???Oger svart fy fy i bryllup???? Fant en kjole i dag...Den hva gull aktig,går det???De hadde også en med rosa og gull utenpå...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hva er det for kleskode i bryllupet, den rosa med gull hadde jo kanskje fungert
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 kleskode kroppsfasong hva liker du
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Samme problemet her, og siden jeg må amme underveis blir jo ikke problemet mindre akkurat.. Svart, hvitt og rødt har jeg hørt ikke er bra i bryllup har jeg hørt. Men vet ikke om det er sånn nå lenger. Har i alle fall flere venninner som har brukt svart og jeg har endt opp med en svart ammekjole i panikken. Spurte bruden og alt var helt greit så lenge jeg ikke kom i brudekjolen min :-D Gull aktig går vel sikkert fint? Ellers trøster jeg meg med at det er tross alt ikke meg folk kommer for å se ;-)
Trenger hjelp!! Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Vi har ikke fått besjed om noe..Men føler den gull kjolen skriker litt etter oppmerksomhet...Æsj.Er ikke lett,og det begynner å nærme seg...
Jenny-penny Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Hvor bor du da? Begynner å gå på hell med kjole sesongen, men er jo en del butikker som fortsatt har:)
Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Jeg kjøpte nettopp en lekker kjole på b young..kostet bare 50 kr!! skal i bryullp på lørdag =) kan se bilde her: prinsene.blogspot.com
Trenger hjelp!! Skrevet 6. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2008 oasis har jeg ikke vært på,kun de andre.Men det er jo mest svarte kjoler i butikkene.Men skal på by lete runde i morgen,så håper jeg finner noe...
Lilletrollogmamma Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Henger meg på her. Bor i bergen, og skal i bryllup...finner ingenting. Kleskode er fint antrekk...ja...
Trenger hjelp!! Skrevet 6. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2008 hva på b young i dag,men ingen kjoler her til 50 kr :-( Men den hva kjempefin,så jeg skal se i en annen butikk om de har den der...Takk for tipset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå