Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hmm.. Ekkelt, i know.. Jeg fikk sopp pga. svangerskapet, gikk da på kur med både "stikkpille" og salve, og ble jo da helt bra.. Problemet var at jeg hadde sex med sambo før jeg begynte på kuren, og dumme meg tenkte jo da ikke på at jeg smittet han, og ville bli smittet av han etterpå igjen. Spørsmålet er da: Kan min mann smøre seg med den samme salven som jeg bruker? Står ingenting på pakningsvedlegget, så blir litt usikker.. Canesten altså.. Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Og hvordan skal han smøre seg? Bare på penishodet og under forhuden eller?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 mannen skal også behandles hvis det er den minste sjanse for at du har smittet han. Menn får ikke alltid symptomer slik at de vet om de er smittet, de kan like gjerne være symptomfrie smittebærere. så han behandles samtidig med deg. han skal vaske seg morgen og kveld og smøre canesten salve på hodet og under forhunden, bare bra om han smører litt nedover skaftet slik at dere er sikker på å få bukt med alt. før han smører neste lag med salve må han vaske bort det gamle. husker ikke i farta hvor mange dager en skal smøre, men tror det var en uke.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Behandlingen varer i 3 dager, også skal man smøre 3 dager ekstra, så 6 dager totalt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 tuusen takk for svar!! Godt at folk kan være seriøse å svare på ting her også, hjertelig;)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Det finnes også Canesten tablett (altså ikke stikkpillen :-) som mannen kan ta i tillegg. Den får man i alle fall kjøpt i england (på nett og lovlig å importere) den er mer effektiv. Tror den er reseptbelagt i norge, men det finnes også her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå