klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 er det når man er i 9 mnd? Går ut i permisjon 3 uker før,da er man høygravid lissom??.....bare lurer
ChellBell - har født! Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Når det er 40 dager igjen til termin, er man høygravid
babygullz <3 vilde Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 jeg ahr følt meg høygravid i en måned jeg=p men skal visst være når man har 40 dager igjen ja...Men märtha louise, som har termin på samme tid som meg(jeg har 9 oktober) hun leste jeg i se&hør var høygravid i sommer en gang..
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 hehe...ja HØYGRAVID gir mer publisitet(eller hva det heter) Ihvertfall er det god PR. Høres mer heftig ut lissom:) Uansett er det ikke lenge til vi er det då For min del 2 september. Termin 12 Oktober...
ChellBell - har født! Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 haha, ja hun ser jo litt høygravid ut også da stakkars.. Samboeren min er overbevist om at nå blir jeg ikke større (!)... han syns jeg er ganske stor allerede og fremdeles har jeg innover-navle!
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 det var jo snilt sagt av han då... Han må bare være grei.... Eg har kjempe utover navle.... klarer ikke skjule den
Ønskebaby08*12 Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Da er jeg også høygravid 2.september. Om jeg ikke kan titulere meg som høygravid ennå, så er jeg ihvertfall veldig gravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå